نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یکی از شرکت های پرطرفدار تولید لوازم خانگی در ایران محصولات پروفایل می باشد این شرکت با تولیدات متنوع خود و محصولات با کیفیت بالایی که تولید می کند توانسته در ایران طرفداران بسیاری به خود جذب کند این شرکت دارای محصولاتی همچون:یخچال و فریزر،یخچال فریزرهای صنعتی و... می باشد که در همه عرصه ها توانسته خوش بدرخشد ما در این مقاله قصد داریم در مورد این برند با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

عیب یابی یخچال پروفایل در نمایندگی تعمیرات پروفایل

در عیب یابی یخچال پروفایل توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات به موارد رفع مشکل دستگاه میپردازیم تا چنانچه فنی هستید بتوانید به راحتی به رفع عیب و تعمیر یخچال پروفایل خود بپردازید ، در این قسمت موارد زیر را مرور میکنیم :

اگر دستگاه شما سرما ندارد چگونه به عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل بپردازید.

اگر یخچال پروفایل صدا میدهد ؛ برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد.

اگر دستگاه شما روشن نمیشود چگونه به عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر پروفایل بپردازیم.

اگر فریزر دستگاه شما مواد غذایی را منجمد نمیکند ؛ چگونه به عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل بپردازیم.

اگر یخچال پروفایل برفک میزند برای عیب یابی چه باید کرد.

علت نشت آب یخچال فریزر پروفایل چیست.

 و …

چرا یخچال پروفایل سرما  ندارد ، چگونه عیب یابی و تعمیر نماییم؟

یکی از دلایلی که از سوی نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل برای این مشکل گزارش شده است معیوب شدن لاستیک دور درب یخچال میباشد.

بنابراین لاستیک دور درب یخچال را چک کنید.

برای چک کردن لاستیک دور درب یخچال ساده ترین راه این است که فضای خانه را تاریک کنید و درب یخچال را چک کنید اگر نور داخل یخچال را مشاهده کردید مشکل از لاستیک دور درب است و باید تعویض شود.

اگر مشکل از لاستیک دور درب نبود باید با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس حاصل فرمایید.

امکان دارد دریچه های هوا توسط مواد غذایی ویا برفک مسدود شده است.

چرا یخچال پروفایل صدا میدهد ، چگونه عیب یابی و تعمیرات را انجام دهیم ؟

مشکل مرسوم صدا از یخچال پروفایل , فن یخچال پروفایل میباشد.

همچنین به گزارش نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل معیوب بودن پایه های موتور نیز میتواند دلیل صدای اضافی از یخچال پروفایل باشد.

چرا یخچال پروفایل روشن نمیشود ، چگونه رفع عیب و تعمیر نماییم؟

اگر دستگاه شما روشن نمیشود برای عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل موارد زیر را چک نمایید.

برای بررسی دلیل روشن نشدن یخچال پروفایل ابتدا باید سیم های یخچال و پریزی که یخچال به آن متصل است را بررسی کنید.

اگر پس از اینکه از سلامت سیم های یخچال و پریز برق اطمینان حاصل کردید همچنان مشکل پا برجا بود باید با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.

چرا فریز یخچال پروفایل منجمد نمیکند ، چگونه تعمیر و عیب یابی نماییم ؟

مشکل منجمد نشدن یخچال فریزر پروفایل دلایل متفاوتی میتواند داشته باشد که اولین و مهم ترین دلیلی که نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل به آن اشاره میکند کمپرسور های یخچال فریرز است.

کمپرسور یخچال فریزر را چک کنید اگر از سلامت آن مطمئن شدید باید فن دستگاه را بررسی کند.

برای بررسی کمپرسو و فن از نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل راهنمایی بگیرید.

اما اگر علت این مشکل فن و کمپرسور نبود باید رله و برد بررسی شود که حتما باید با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: تعمیر یخچال پروفایل ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

قبل از تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس باید ابتدا حتماً تمامی مشکلات به وجود آمده برای مادربرد لپ تاپ یا تبلت شما را به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرند تا در صورتی که با تعمیر قطعات سخت افزاری بر روی مادربرد مشکل دستگاه برطرف می‌شود این کار توست تیم فنی و تخصصی نمایندگی سرفیس و با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شود.

در صورتی که عملیات تعمیر بر روی مایکروسافت سرفیس شما و مادربرد آن امکان‌پذیر نباشد و یا به دلیل بالا بودن هزینه ها صرفه اقتصادی نداشته باشد تیم فنی و تخصصی مرکز نسبت به تعویض این قطعه به قطعه اصلی و اورجینال اقدام می‌کنند که تمامی این مراحل با مشاوره و هماهنگی شما انجام می شود.
در این مطلب قصد داریم به صورت کامل تمامی دلایل خرابی مادربرد ها و همچنین روش های تعمیر و تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس را مورد بررسی قرار بدهیم و به شما بگویم که چگونه می توانید با اطمینان کامل عملیات تعویض این قطعه مهم و حیاتی را در سرفیس خود انجام دهید.
دلایل خرابی و نقص در مادربرد
مادربرد به عنوان یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری لپ تاپ ها و تبلت های سرفیس در نظر گرفته می‌شود که در بخش‌های مختلف سخت افزاری دستگاه بر روی این قسمت لحیم شده اند. کارهای بسیاری از بخش های مختلف لپ تاپ و تبلت شما به مادربرد دستگاه ربط دارد و زمانی که یک قسمت سخت افزاری از لپ تاپ به کار مشکل شده و یا بطور کامل مادربرد شما دچار نقص شده باشد ممکن است شاهد خرابی کامل دستگاه باشیم.
خرابی مادربرد لپ تاپ و تبلت سرفیس به‌ دلایل مختلف ممکن است به وجود بیاید که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ریختن آب یا مایعات بر روی سرفیس ها و یا وارد شدن ضربات بسیار مهلک و همچنین افتادن از ارتفاع اشاره نمود.
در کنار این موارد زمانی که شما مشکلات سخت افزاری بر روی سرفیس خود داشته باشید و بخواهید یک قطعه از آن را تعویض کنید و از قطعات فرعی و غیر اصل به جای قطعه اصلی استفاده کنید بعد از مدتی ممکن است خطراتی مانند خرابی مادربرد را به همراه داشته باشد.
در کنار همه این موارد بخشی از مشتریانی که به نمایندگی سرفیس مراجعه می‌کنند با مشکلاتی مانند ایرادات نرم‌افزاری و تاثیری که بر روی مادر برد می‌گذارند روبرو هستند و به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که مشکلات نرم افزاری نیز در برخی از موارد ممکن است باعث خرابی مادربرد سرفیس شود.
تعمیر مادربرد سرفیس
با توجه به اینکه سرفیس دستگاه‌های بسیار گران‌قیمتی در داخل کشورمان هستند و به عنوان محصولات لاکچری شناخته می شوند در صورتی که یک قطعه سخت افزاری در ساختار آنها به خصوص مادربرد که نقش بسیار حیاتی و مهمی را در کارکرد این دستگاه ها دارد دچار خرابی شود، بهتر است قبل از عملیات تعویض، تمامی تلاش ها برای تعمیر سرفیس و مادربرد آن انجام شود.
نکته مهم در مورد تعمیر مادربرد این است که حتماً باید قبل از شروع عملیات تعمیر تست و عیب یابی اولیه توسط دستگاه‌ها و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شود تا فقط قسمت های خراب شده مادربرد مورد تعمیر و بازیابی قرار بگیرند و سایر قسمت‌هایی که سالم و کارایی صحیحی دارند در حین عملیات تعمیر دچار مشکل نشوند.
تیم فنی و تخصصی نمایندگی مایکروسافت سرفیس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ابتدا تمامی عملیات مربوط به ای و تست اولیه مادربرد دستگاه را انجام می‌دهد تا تمامی قسمت های خراب شده و عیب و نقص وجود آمده برای مادربرد به صورت کامل مشخص شد و پس از مشخص شدن عیب وجود آمده نسبت به تعمیر مادربرد اقدام می‌نمایند.
نکته حیاتی و مهم که باعث بالا رفتن کیفیت عملیات تعمیر مادربرد مایکروسافت سرفیس در نمایندگی این برند شده است به استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته و نیروی متخصص برمی‌گردد.
تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس
در صورتی که تست و ارزیابی اولیه مادربرد شما این موضوع را نشان دهد که عملیات تعمیر بر روی دستگاه شما قابل انجام نیست و به هیچ عنوان با تعمیر مادربرد نمی توانید و نقص به وجود آمده بر روی دستگاه را برطرف کنید باید برای تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس اقدام نمایید.
تعویض این قطعه سخت افزاری با توجه به نقش بسیار مهمی که بر روی لپ تاپ ها و تبلت های سرفیس دارد باید حتماً با وسواس خاصی انجام بگیرد. با توجه به اینکه سرفیس لپ تاپ های بسیار گران قیمتی هستند، معمولا لوازم جانبی و همچنین قطعات سخت افزاری آنها در صورتی که قصد تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس را داشته باشید دارای هزینه و قیمت بسیار بالایی هستند.
با توجه به اینکه سرفیس از ساختار بسیار خاص و منحصر به فردی استفاده می کنند باید حتماً از لوازم جانبی اصلی مخصوص هر مدل برای این برند استفاده نمایید و در صورتی که از لوازم جانبی و قطعات سخت افزاری اصلی و اورجینال استفاده نکنید پس از مدت زمان کوتاهی دچار مشکلات عدیده‌ای در آن قسمت سخت افزاری و دیگر قسمت‌های لپ تاپ خود خواهید شد و شاید پس از مدتی مجبور باشید هزینه های چند برابری را برای تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف لپ تاپ خود پرداخت کنید.
تمامی لوازم جانبی سرفیس و همچنین قطعات سخت افزاری آن شامل مادربرد به صورت کاملا اصلی و اورجینال و با گارانتی و ضمانت نامه معتبر در نمایندگی سرفیس با پایین ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد و در صورتی که از تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس را داشته باشید این قطعه سخت افزاری با پائین ترین قیمت و به صورت کاملا اصلی و اورجینال از طرف تیم فنی و تخصصی نمایندگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
دغدغه های پس از تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس
بسیاری از مشتریانی که برای تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس اقدام می‌کنند دغدغه سالم ماندن لپ تاپ خود و خراب شدن دوباره مادربرد آن را دارند که با توجه به قیمت بسیار بالایی که سرفیس ها دارند و البته هزینه های بسیار بالایی که برای تعمیرات و تعویض قطعات آن ها دریافت می شود می توان گفت که دغدغه کاملا به جا و درستی است.
با توجه به اینکه در نمایندگی مایکروسافت سرفیس از یک تیم فنی و تخصصی باتجربه که تمامی فناوری ها و امکانات به کار رفته و  افزار مدل های مختلف سلفی را به خوبی می‌شناسند و با آنها آشنایی دارند به کار گرفته شده است و البته از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده می کنند می‌توانیم با تضمین و کیفیت بسیار بالا با گارانتی معتبر را به شما ارائه نمایید تا پس از عملیات تعمیر و تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس بتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات این نمایندگی به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید.
در صورتی که قصد دارید عملیات تعویض مادربرد مایکروسافت را انجام دهید علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی سرفیس می توانید از طریق ارسال پیک به راحتی دستگاه خود را به دست تیم فنی و تخصصی مرکز بسپارید و در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت شاهد برطرف شدن مشکلات آن باشید.


:: برچسب‌ها: تعویض مادربرد مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

لپ تاپ های شرکت دل به عنوان یکی از قدیمی ترین و البته محبوب ترین برند های تولید کننده انواع لپ تاپ و تجهیزات جانبی آن در دنیا همواره مورد پسند مشتریان و کاربران برای مصارف مختلف بوده اند.

 
این برند از محصولاتی استفاده می کند که کیفیت و کارایی آن بر هیچکس پوشیده نیست و اگر اطراف خود را نگاه کنید در محیط کاری خود و یا دوستانتان یکی از مدل های لپ تاپ دل را مشاهده خواهید کرد.
 
دل به عنوان یکی از بزرگترین برند های دنیا همگام با دیگر شرکت ها سعی کرده است تا لپ تاپ های به روز و با کیفیت و امکاناتی را تولید و روانه بازار نماید.
 
تعمیرات لپ تاپ های قدیمی دل و لپ تاپ های به روز و بسیار پیشرفته ای که امروز توسط این شرکت تولید می شود، همواره باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.
 
به همین دلیل دل در سراسر دنیا اقدام به تاسیس نمایندگی های مختلف نموده است تا از این طریق بتواند خدمات و محصولات خود را به سرعت و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار دهد.
 
نمایندگی دل در ایران با استفاده از تیم تخصصی که از سراسر کشور جمع آوری نموده است اقدام به تعمیرات لپ تاپ دل در مدل های مختلف نموده است و در این راه استفاده از ابزار و تکنولوژی های به روز توانسته است بر کیفیت تعمیرات بیافزاید.
 
استفاده از نیروی مجرب ضامن کیفیت بالای تعمیرات
همانطور که گفته شد لپ تاپ های دل مانند بسیاری از برند های مطرح دنیا دارای ساختار خاصی هستند و به همین دلیل باید توسط افرادی که دانش فنی لازم در این زمینه را دارند، تعمیر شوند.
 
تیم فنی و تخصصی که در این مرکز دور هم جمع شده اند و خدمات ویژه ای را در این زمینه برای کاربران ارائه می کنند، از بهترین و مجرب ترین کادر تعمیرات لپ تاپ های دل در کشور می باشند.
 
همه این افراد پس از طی آزمون های عملی توانسته اند مجوز حضور در این مرکز به عنوان تعمیرکار را به دست آورد و این موضوع یعنی تمامی افرادی که به تعمیرات لپ تاپ دل را انجام می دهند از دانش روز در این زمینه برخوردار هستند.
 
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییراتی که در ساختار لپ تاپ های دل به وجود می آید، تیم فنی مورد نظر ابتدا دانش فنی در زمینه هر محصول جدید را به دست آورده و با آن به طور کلی آشنا شده و سپس برای تعمیر آن اقدام می نمایند.
 
همه ما به خوبی می دانیم که لازمه استفاده از دانش فنی برای تعمیر یک دستگاه با کیفیت بالا، استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب و به روز می باشد.
 
با توجه به اینکه هر روز شاهد تولید مدل های جدید و مختلف به روز لپ تاپ های دل هستیم، نمایندگی دل در ایران، بهترین و به روز ترین ابزار تعمیراتی را در اختیار تیم فنی خود قرار داده است.
 
به همین دلیل است که با اطمینان بالا می توان گفت که تعمیرات لپ تاپ دل در این مرکز با سرعت و کیفیت بالا انجام می شود.
 
تعویض قطعات و ارائه گارانتی معتبر
یکی از مهم ترین دغدغه هایی که کاربران لپ تاپ های دل در هنگام خراب شدن یک قطعه سخت افزاری با آن رو به رو هستند، خراب شدن کلی قطعه و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال می باشد.
 
متاسفانه به دلیل عدم رعایت حق کپی رایت در کشورمان، شاهد گستردگی تجهیزات جانبی و سخت افزاری به صورت فرعی در بازار های مختلف هستیم.
 
برخی از مراکز برای کاهش هزینه های تعمیرات لپ تاپ دل، قطعات سخت افزاری فرعی را به جای قطعات اصلی جا زده و از آن ها برای تعمیرات لپ تاپ استفاده می کنند.
 
این کار باعث می شود تا در بلند مدت شاهد کاهش کارایی بخش یا کل لپ تاپ باشیم.
 
به همین دلیل نمایندگی دل در ایران، سخت افزار و تجهیزات جانبی لپ تاپ های دل را به صورت اصل و اورجینال در اختیار کاربران قرار می دهد تا از این بابت نگرانی نداشته باشند.
 
در انتها و پس از رفع عیب کامل لپ تاپ دل که می تواند مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد، یک گارانتی معتبر تعمیر به مشتریان ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند از خدمات مختلف و ویژه مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.
 
البته ارائه این گارانتی تعمیر ضامن کیفیت بالای تعمیرات لپ تاپ های دل در نمایندگی دل می باشد


:: برچسب‌ها: تعمیرات لپ تاپ دل ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خدمات ویژه ای که سایت اصلی نمایندگی اچ پی برای تعمیر انواع مدل های مختلف پرینتر و لپ تاپ این برند در نظر گرفته است باعث می شود تا شما بدون دغدغه و استرس نسبت به تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها و همچنین تعویض قطعات آنها با قطعات اصلی و اورجینال به راحتی دستگاه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید.

در اینجا قصد داریم به صورت مختصر تمامی خدماتی که در نمایندگی اچ پی و از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی به شما ارائه می شود را بیان کنیم.

تعمیر انواع پرینتر اچ پی
در قسمت تعمیر انواع پرینتر های اچ پی تیم فنی و تخصصی این مرکز که با تمامی مدل های مختلف پرینترهای اچ پی به صورت تجربی آشنایی دارند و تمامی تکنولوژی های به کار رفته در پرینتر ها را به خوبی می شناسند، در گام اول با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته نسبت به تست و عیب یابی دستگاه شما اقدام نموده و پس از آن با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملاً مناسب و به روز، عملیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعمیرات پرینترهای اچ پی را انجام می‌دهد.

برطرف کردن تمامی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرینترهای hp فقط در محیط نمایندگی امکان‌پذیر نیست و شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی درخواست اعزام نیرو به محیط کاری و خانگی خود را داشته و از خدمات تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کنید.

در صورتی که قطعات سخت افزاری پرینتر شما دچار مشکل عمده شده باشند و یا تعمیر آنها از نظر اقتصادی و کارهایی برای دستگاه صرفه‌جویی نداشته باشد تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی نسبت به تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌نماید.

علاوه بر این اگر قصد داشته باشید مدل های مختلف کارتریج اچ پی را شارژ کنید تمامی مدل ها با تونر های اصلی درین مرکز قابل شارژ هستند و البته این نکته را در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج ها یک امر کاملاً تخصصی است و در صورتی که با کیفیت و دقت انجام نشود ممکن است مشکلات بسیار زیادی را برای چاپ اسناد و مدارک بر روی پرینتر اچ پی به وجود بیاورد.

پس از اینکه عملیات تعمیر پرینتر hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به پایان رسید شما می توانید از گارانتی معتبر تعمیر بهره مند شده و در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از عملیات تعمیر به راحتی از خدمات این مجموعه به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

تعمیر لپ تاپ نمایندگی اچ پی
با توجه به اینکه لپ تاپ های اچ پی محبوب ترین لپ تاپ ها در کشورمان می باشند یک تیم فنی و تخصصی کاملا مجزا که ابزارها و تجهیزات به روز و پیشرفته در اختیار آنها قرار گرفته است برای بخش تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های اچ پی در نظر گرفته شده است تا تمامی مشکلات و دغدغه هایی که کاربران در هنگام استفاده از لپ تاپ های اچ پی با آنها روبرو هستند و یا در هنگام تعمیرات قصد دارند از این خدمات استفاده کنند را به آنها ارائه نماییم.

تعمیرات لپ تاپ hp در سایت اصلی نمایندگی اچ پی به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود شما علاوه بر تعمیر قسمت های مختلف می توانید در صورت نیاز تمامی لوازم جانبی لپ تاپ های اچ پی را به صورت اصلی و اورجینال در این مرکز تهیه کنید.

 

علاوه بر مشکلات مربوط به خاموش شدن لپ تاپ hp و یا مشکلات سخت افزاری قسمت های مختلف مانند مادربرد در صورت نیاز شما می توانید تمامی قطعات سخت افزاری لپ تاپ های اچ پی مانند ال سی دی و قاب دور نمایشگر و کیبورد آنها را به صورت کاملا اصلی و اورجینال از طریق سایت اصلی نمایندگی اچ پی تهیه نمایید.

همانند خدمات مربوط به تعمیر پرینتر اچ پی در این بخش نیز شما می توانید پس از تمام شدن عملیات تعمیر لپ تاپ hp لپ تاپ و مشکلات آن را در محیط نمایندگی تست کرده و در صورت تایید سلامت از گارانتی معتبر تعمیر نیز که ضمانتی برای انجام با کیفیت عملیات تعمیر می باشد استفاده نمایید.

خدمات ارسال در سایت اصلی نمایندگی اچ پی
دغدغه مهمی که امروزه برای بسیاری از کاربران به وجود آمده است این است که چگونه می توانیم در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از افراد و دستگاه و تجهیزات کاملاً تخصصی مشکلات پرینتر و لپ تاپ اچ پی را برطرف نماییم.

برای حل این مشکل تیم فنی و تخصصی سایت اصلی نمایندگی اچ پی علاوه بر مراجعه حضوری به این مرکز امکان تعمیرات آنلاین و ارسال از طریق پیک معتمد مجموعه را در نظر گرفته است.

علاوه بر خدمات تعمیر در محل شما میتوانید به راحتی لپ تاپ و پرینتر خود را به پیک معتمد سپرده و آن را به دست متخصصین نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی ما بسپارید و اگر در شهرهای اطراف تهران هستید به راحتی از طریق تیپاکس لپ تاپ و پرینتر خود را به دست متخصصین ما رسانده تا از خدمات ویژه‌ای که در این مرکز به شما ارائه می شود استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کمپرسور یخچال فریزر هیتاچی از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده است که هر دو قسمت درون پوسته ای فولادی قرار دارند.قسمت الکتریکی در اغلب یخچالهای هیتاچی یک الکتروموتور از نوع آسنکرون میباشد که وظیفه به حرکت در آوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید قسمت مکانیکی در کمپرسورهای یخچال هیتاچی شامل سیلندریست که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می آید.

شارژگاز یخچال فریزر هیتاچی در محل باید انجام گردد و به هیچ عنوان دستگاه نباید از منزل شما خارج شود، بنابراین به شما پیشنهاد میشود طبق استاندارد در نمایندگی تعمیرات  یخچال فریزرهیتاچی به شارژگاز دستگاه خود بپردازید.

در نمایندگی تعمیرات فریزر هیتاچی شارژگاز طبق اصول زیر انجام میگردد:

ابتدا نشت یابی می شود.

طبق استاندارد شارژگاز و وکیوم انجام میگردد.

در نهایت اقدام به تعویض فیلتر درایر میشود.

در زیر بیشتر با گاز یخچال آشنا شوید:

در یخچالهای اولیه از گاز آمونیاک به عنوان گاز مبرد استفاده میشود.

اما به علت عوارض ناگوار آن در تماس با بدن انسان ، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلومینیم ، و نیز خاصیت انفجاری اش ، رفته رفته گاز فریون به جای آن استفاده گشت.

در یخچالهای رایج امروز معمولا از فریون 12 با ترکیب CCI2F2 استفاده میشود .

که گازی بی بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی شود.

همچنین فریون قابل اشتعال نیست.

از معایب استفاده از فریون در یخچالها می توان به حجم زیاد آنها در مقایسه با آمونیاک و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه ای اشاره کرد.

با توجه به معایب تلاشهایی برای یافتن گازهای جایگزین فریون به عمل آمده که گاز جدیدی به نام R134 حاصل آن است .

اواپراتور یخچال هیتاچی

کمپرسور وظیفه گردش گاز فریون را درون کانالهای اواپراتور بر عهده دارد.کندانسور یخچال فریزر هیتاچی وقتی کمپرسور شروع به کار میکند بعد از چند دقیقه گرم میشود.وظیفه کندانسور خنک کردن گاز خارج شده از کمپرسور می باشد.در نتیجه این کار دمای کمپرسور نیز کاهش میابد.

لوله مویی یخچال هیتاچی

لوله مویی اصلی ترین وظیفه را در سیکل تبرید دارد که موجب افت فشار مبرد در سیکل تبرید میشود که باعث میشود فریون به نقطه جوش برسد.

به نکات مهم تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی در زیر توجه نمایید:

یخچال فریزر هیتاچی از اجزای مکانیکی ( کمپرسور ، کندانسور ، فیلتر درایر ، اواپراتور ، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات ، رله استارت ، اورلود ) تشکیل شده است.

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی

در بالا به برخی از مشکلات و طریقه رفع آن ها و خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی اشاره کردیم و در ادامه قصد داریم به معرفی مجموعه ای بپردازیم نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی است با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید. فیکس فریجدر با سالها تجربه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی ، اکنون آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر انواع ماشین لباسشویی ، یخچال و فریزر و ماشین ظرفشویی در تهران می باشد.



:: برچسب‌ها: اجزای کمپرسور هیتاچی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

سانسور شده و مناسب برای سنین بالای 13 سال

خلاصه داستان 

دربارهٔ یک دانش آموز دبیرستانی است که از اختلال اضطراب اجتماعی رنج می‌برد؛ بعد از آنکه یکی دوستانش را بر اثر خودکشی از دست می‌دهد درگیر یک ماجرای عجیب می‌شود. بازیگران فیلم همان گروه بازیگری نسخه اصلی نمایش تئاتر هستند...

 

 

درباره فیلم ارتش دزدان Army of Thieves 2021

دانلود فیلم ایوان هانسن عزیز Dear Evan Hansen 2021 یک فیلم محصول کشور آمریکا در ژانر موزیکال به کارگردانی استیون شباسکی است که در سال 2021 اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط استیون لونسن و بر اساس تئاتر موزیکالی به همین نام ساخته پاسک و پل و خود لونسن، به رشته تحریر درآمده است.از بازیگران این فیلم می توان به بن پلت،جولیان مور،کیتلین دیور،ایمی آدامز،دنی پینو،آماندلا استنبرگ اشاره کرد.

منبع: سایت دانلود فیلم مووی نما



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1400 | نظرات ()