نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بوستر پمپ مجموعه ‌ای از یک تا چند پمپ است که به شکل موازی در کنار هم کار می‌کنند.

 هدف این پمپ آن است که بتواند سطح دبی آب ساختمان را در رنجی استاندارد و ثابت نگه دارد. به بیان دیگر در برخی ساختمان‌ها که فشار آب دارای نوسان است از بوستر پمپ‌ها کمک می‌گیرند تا این مشکل را حل کنند.

در ادامه بیشتر درباره بوستر پمپ خواهیم گفت.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ وسیله ای است که فشار و جریان کم آب را افزایش می‌دهد. به بیان ساده تر یک بوستر پمپ به افزایش فشار و حجم آبی که از شیر آب یا سر دوش ساختمان‌ها جاری می‌شود کمک می‌کند.

زندگی با فشار کم آب آزاردهنده است. فشار کم آب می‌تواند کارهای ساده‌ای مانند حمام کردن یا حتی مسواک زدن دندان‌ها را بسیار سخت کند. بوستر پمپ یک راه‌ حل عالی برای حل این مشکل است.

بوستر پمپ‌‌ها هنگامی که میزان مصرف آب خیلی زیاد شود از همه‌ی ظرفیت پمپ‌های تحت نظر کمک می‌گیرند. این فرایند همان دلیل اصلی استفاده از بوستر پمپ‌ها در ساختمان‌های بزرگ مسکونی و یا شبکه‌های آبرسانی بزرگ است. کنار هم قرار گرفتن پمپ‌ها در بوستر پمپ، ‌ باعث افزایش قدرت و بهره وری شده و سرعت انتقال آب را سریع‌تر می‌کند.

این نوع پمپ‌‌ دارای کاربردهای مختلفی است که هر کدام تکنولوژی خاص خودشان را دارند. بر اساس نیاز ساختمان، یک بوستر پمپ مناسب نصب می‌شود.

مزایا بوستر پمپ

  • محدوده وسیعی را از جهت تنوع مصرف می‌تواند پوشش دهد.
  • می‌توان اجزا بوستر پمپ را به سهولت حمل و در مکان مناسب نصب کرد.
  • کارکرد همیشگی بوستر پمپ را می‌توان با گذاشتن یک پمپ رزرو نیز تضمین کرد. به این معنا که هنگام خرابی، یک پمپ رزرو وارد مدار می‌شود تا وقفه ای در کارکرد سیستم ایجاد نگردد.
  • قابلیت سرویس شدن حین کار را دارد.
  • وقتی نوسان های مصرف کننده بسیار زیاد است به جای استفاده از یک پمپ بزرگ از چند پمپ کوچک که همان بوستر پمپ‌ها هستند، استفاده خواهد شد. این کار باعث می‌شود تا بتوان بسته به نیاز تعدادی از آنها را به کار وا داشت و از کار کردن بیهوده بقیه پمپ‌ها جلوگیری نمود. این فرایند استهلاک و مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند.

چگونگی کار بوستر پمپ و اجزای آن

بوستر پمپ فشار آب را افزایش می‌دهد و در بسیاری از موارد سرعت جریان را نیز زیادتر می‌کند. یک بوستر پمپ درست مانند یک فن کار می‌کند. یک فن دارای پره‌هایی است که برای گردش هوا به اطراف می‌چرخند و یک بوستر پمپ نیز دارای پروانه یا ایمپلر است که جریان و فشار آب را افزایش می‌دهد. پروانه یا ایمپلر، روتور یا قطعه‌ای است که در‌ پمپ‌ها برای افرایش فشار به کار می‌رود.

 اجزای بوستر پمپ

اجزای اصلی اکثر بوستر پمپ‌ها موارد زیر است:

  • موتور
  • پروانه‌ها یا ایمپلرها
  • مسیر ورودی و خروجی آن
  • دستگاه سنجش فشار یا جریان

 

بوستر پمپ‌ها پروانه‌ای دارند که آب را حرکت می‌دهند. موتور بوستر پمپ، باعث چرخش پروانه‌ها می‌شود. فرق انواع بوستر پمپ‌ها در نحوه ورود و خروج آب از آنها است.

آیا شیوه کار یک بوستر پمپ، به گونه ای است که بتواند فشار و سرعت جریان را همزمان افزایش دهد؟

بوستر پمپ، فشار آب را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود آب با سرعت بیشتری در لوله‌‌ها جریان یابد. اما در آن یک منحنی وجود دارد که با افزایش فشار مورد نیاز، سرعت جریان به وسیله آن منحنی، کاهش می‌یابد.

 به بیان ساده تر فکر کنید که انگشت شست خود را روی یک شلنگ قرار دادید. در این هنگام، آب با فشار بیشتری خارج می‌شود اما سرعت جریان به دلیل شست شما کمتر خواهد شد. یک بوستر پمپ به همین روش کار می‌کند. در‌ حالت کلی میزان فشار آب با سرعت آن در یک بوستر پمپ رابطه عکس دارد.

انواع بوستر پمپ

بسته به نیاز، انواع بوستر پمپ وجود دارد. بوستر پمپ‌ دور متغیر ‌و دور ثابت از انواع بوستر پمپ هستند.

بوستر پمپ دور متغیر

بوستر پمپ دور متغیر یک پمپ برای آبرسانی در ساختمان‌های مسکونی است. در محیط‌هایی که نمی‌توان مدیریت جامعی برای سطح دبی آب در نظر گرفت، این نوع کارآمد تر خواهد بود. به بیان ساده تر فرض کنید که در یک ساختمان مسکونی بالای ۵۰ واحد می‌خواهید سطح فشار آب را در سطح استاندارد و ثابتی نگه دارید. آیا می‌توانید برای این کار یک الگوی کاملاً دقیق از سطح دبی مورد نیاز ساختمان در نظر بگیرید؟ بوستر پمپ دور متغیر با این هدف که می‌تواند بسته به نیاز هر واحد ساختمانی، تعدادی از پمپ‌ها را در سیستم وارد و یا خارج کند، طراحی شده است. به بیان دیگر هدف اصلی آن، تقویت و یکنواخت کردن فشار آب است.

 

بوستر پمپ دور ثابت

از بوستر پمپ دور ثابت می‌توان در شرایطی که از قبل سطح دبی آب تعیین شده است، استفاده کرد. در آبیاری‌های قطره‌ای، آتش نشانی‌ها، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانجات و...  تقریباً سطح دبی آب از قبل تعیین و تنظیم شده است. در این حالت هدف فقط تغییر سطح فشار است و نیاز به سیستم دبی متغیر نیست.

در بوستر پمپ دور ثابت از پرشر سوئیچ‌هایی استفاده می‌شود. این پرشر سوئیچ ها دائماً در سیستم، سطح فشار را اندازه‌گیری کرده و در صورت افت یا افزایش سطح فشار، تعدادی از پمپ‌ها را وارد یا خارج می‌کنند.

در آخر

بوستر پمپ‌ یعنی پمپی که برای افزایش فشار و سرعت جریان آب در لوله‌ها مطابق با نیاز و استاندار‌های لازم استفاده شود.

همچنین به یاد داشته باشید که قبل از نصب بوستر پمپ، فشار کم به خاطر عوامل دیگری مانند گرفتگی یا کوچک بودن لوله‌ها نیست.

https://saednews.com/fa/post/bostr-pmp-chist



:: برچسب‌ها: پمپ ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

رتبه بندی پیمانکاران چیست؟ انواع مدل های آن به چه صورت است؟

قبل از هر مسئله ای باید بدانید که رتبه بندی پیمانکاران چیست؟ و در چه مواقعی از آن استفاده می شود؟
این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
به رتبه بندی گفته می شود که انجام و احراز صلاحیت پیمانکاران برای گرفتن پروژه های با شرایط زیر داده می شود:
 
۱- تمام یا بخشی از منابع مالی پروژه از بودجه دولت است.
 
۲- طرح های که برای اجرا یا تامین مالی چه در ایران یا خارج از آن نیازمند تسهیلات دولتی باشد.
 
درسال های اخیر شرکت ها از نظر نوع فعالیت جهت اخذ رتبه به ۵ دسته مختلف تقسیم می شوند که اعطای رتبه یا گرید هر کدام از این دسته ها به وسیله مرجع خاصی مشخص می شود و باید با مراجعه به مرجع مربوطه برای هر کدام تعیین گردد.اما برای مراجعه به هر یک از این مراجع شرکتها باید نیازها و شرایط قانونی را داشته باشند.چون همانطور که می دانید زمانی که پیمانکاران برای اخذ پروژه ای اقدام می نمایند،علاوه بر قیمت پیشنهادی به سوابق کاری ، میزان توانایی فنی نیز توجه می کنند که به همین دلیل شرکت ها را بین ۱ تا ۵ رتبه بندی می کنند که.و همان که تکین راه سعی نموده است برای رفع تامین نیروی انسانی جهت رتبه بندی پیمانکاران یاری کند و به صورت تخصصی این مشکل را برطرف بنمایید، در ادامه مطلب به انواع مختلف رتبه بندی اشاره شده است
 
پیمانکار، مشاور، EPC، انفورماتیک، انبوه سازی
رتبه بندی پیمانکاران چیست؟
رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت ( براساس نفرات و سوابق آنها، تجربه کاری و توان مالی ) می باشد. این بررسی براساس ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد .
 
رتبه بندی شرکتها در ۱۱ رشته معرفی شده و در پایه های (۱،۲،۳،۴،۵) انجام می گیرد که پایه ۵ کمترین و ۱ بیشترین پایه است. جهت کسب رتبه بندی پایه ۵ شرکت می بایست امتیاز نفرات را که برای رشته ( رشته های) درخواستی به صورت مجزا داشته باشد که محاسبه این امتیاز براساس مدرک تحصیلی و سابقه اعضای هیات مدیره انجام می گیرد .
 
جهت کسب پایه چهار (۱،۲،۳،۴) شرکت می بایست امتیاز نفرات و سقف تجربه کاری تعیین شده برای هر رشته و پایه و سقف توان مالی تعیین شده برای هر رشته و پایه را به صورت مجزا داشته باشد .
 
توضیحات بیشتر به تفصیل در فرم های پیوستی و ضوابط و آیین نامه های ارائه شده آمده است .رشته های مختلف پیمانکاری در آیین نامه معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری شرکتها را در ۱۱ رشته مختلف رتبه بندی می کند که عبارتند از :
 
کاوش های زمینی، راه و ترابری، صنعت و معدن، نفت و گاز، مرمت آثار باستانی، ساختمان، تاسیسات تجهیزات، کشاورزی، آب و نیرو، ارتباطات
مدارک لازم اخذ رتبه پیمانکاری
۱ – گواهینامه رتبه بندی های قبلی
 
۲ – فرم ۱۰۰
 
۳ – اساسنامه
 
۴ – اظهارنامه ثبتی برای شرکت های سهامی خاص یا تقاضانامه و شرکت نامه برای شرکت های با مسئولیت محدود و تعاونی
 
۵ – آگهی تاسیس
 
۶ – آخرین صورت جلسات مربوط به آخرین تغییرات و آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام
 
۷ – آگهی تغییرات و یا تصمیمات انجام شده
 
۸ – فرم ۲۰۰
 
۹ – کپی مدارک تحصیلی،شناسنامه ،کارت ملی،کارت پایان خدمت، نمونه عکس به ترتیب برای اهضا هیئت مدیره ، پرسنل امتیاز آور  و سهامداران
 
۱۰ – قرار دادن سوابق کاری و بیمه هر یک از اعضای هیات مدیره و پرسنل امتیازآور به همراه گواهی کارهای مربوطه مطابق با تقاضا رتبه بندی
 
۱۱ – فرم و قراردادهای شرکت از ابلاغ ، متن قرارداد تا آخرین صورت وضعیت ، مفاصا ، تایید کارفرما
 
۱۲ – کپی آخرین اظهارنامه مالیاتی به همراه حسابرسی رسمی
 
مدارک اعضای هیات مدیره و سهامداران
۱ – کپی شناسنامه و کارت ملی
 
۲ – کپی کارت پایان خدمت یا معافیت آنان
 
۳ – فتوکپی آخرین مدارک تحصیلی
 
۴ – فتوکپی سوابق اجرایی برای اثبات حضور فرد در شرکت و نیز سمت وی
 
۵ – فتوکپی بیمه تامین اجتماعی به همراه رمز بیمه
 
۶ – فتوکپی حکم بازنشستگی برای افراد بازنشسته
 
۷ – فتوکپی قراردادهای همکاری شرکت با افراد بازنشسته
 
۸ – فتوکپی گواهی خاتمه همکاری از کلیه افراد دولتی و عمومی که قبلاَ در آن موسسه شاغل بوده اند.
 
مدارک شرکت 
۱ – فتوکپی آخرین اظهارنامه ثبتی شرکت
 
۲ – فتوکپی آخرین اساساسنامه شرکت
 
۳ – فتوکپی آگهی تاسیس و تغییرات و روزنامه های رسمی شامل روزنامه آگهی تاسیس و همه روزنامه های تغییرات
 
۴ – فتوکپی آخرین صورتجلسات مجمع عمومی که بیانگر ۱۰۰%صاحبان سهام باشد.
 
۵ – فتوکپی آخرین اظهارنامه مالیاتی که توسط دارایی برابر اصل شده
 
۶ – فتوکپی گواهینامه قبلی
 
۷ – فتوکپی قراردادهای شرکت و مفاصاحساب تامین اجتماعی
 
متقاضی باید فرم تقاضای رتبه بندی خود را تکمیل و پس از فراهم نمودن مدارک ذکر شده،به سامانه ی ساجات مراجعه و درخواست خود را اعلام نماید.بدین منظور می بایست در مرحله اول ثبت نام،شناسه و گذر واژه اول را دریافت کند و اطلاعات اولیه شرکت را در سامانه درج نماید.سپس اطلاعات وارد شده توسط کارشناس مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید معاونت راهبردی و دریافت شناسه و گذر واژه دوم،در مرحله ی بعدی سایر اطلاعات شرکت با توجه به رشته و پایه درخواستی در سامانه درج می گردد و مدارک درخواست شده درسامانه بارگذاری شده و در محل های مربوطه الصاق می گردد.سپس پرونده جهت بررسی به سازمان مربوطه ارسال می گردد.سازمان مربوطه پس از بررسی پرونده و تایید آن پرونده الکترونیکی شرکت را به سازمان مدیریت ارسال می نماید .سپس تمامی مدارک بطور حضوری توسط کارشناس سازمان مدیریت واحد مشاوران و پیمانکاران دریافت می گردد تا نسبت به صدور کارتکس شرکت اقدام گردد.
 
به  موجب ماده ۲۵ آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران،در صورتی که اطلاعات تنظیم شده برای تشخیص صلاحیت نادرست و یا اسناد ارائه شده تقلبی و جعلی باشد،شرکت و مدیران آن به تشخیص دفتر امور مشاوران و پیمانکاران یا سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها از یک تا سه سال از تشخیص صلاحیت محروم می گردند.
 
کمیته فنی تشخیص صلاحیت متشکل از اعضاء زیر خواهد بود:
 
الف – مدیر کل دفتر امور مشاوران و پیمانکاران سازمان(رییس کمیته)
 
ب – مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی طرح  های سازمان
 
ج – یک نفر کارشناس مستقل واجد صلاحیت های فنی و حقوقی،به تشخیص و انتخاب معاون امور فنی سازمان
 
د – نماینده انجمن صنفی پیمانکاری ذیربط تصمیمات این کمیته با اکثریت آراء تصویب می شود.
 
لذا هر گونه اشتباه سهوی در وارد نمودن اطلاعات در سامانه ساجات از جمله عدم مهارت کافی در رابطه با نحوه ی محاسبه امتیازات بخش های مختلف، موجب طولانی تر شدن مراحل اخذ، تمدید و ارتقاء رتبه بندی و حتی تنزل رتبه های گرفته شده ی قبلی برای دریافت پیمانکاران و مشاوران می گردد.
 
خاطر نشان می شویم، موسسه ی حقوقی تکین راه ،به لحاظ اهمیت موضوع ،دیری است که خدمات خود را در این زمینه ،به پیمانکاران و مشاوران گرامی ارائه می نماید.چنانچه قصد دارید جهت اخذ و یا ارتقای رتبه اقدام نمایید، در اسرع وقت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات ما بهره مند شوید.
 
ما در کوتاه ترین زمان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کنیم.
اخذ رتبه پیمانکار
الزامات اخذ رتبه بندی پیمانکاران
رتبه بندی پیمانکاران
۱ – پیمانکار موظف است همواره اصول و مقررات را رعایت نماید.بخصوص در رعایت نکات حفاظت فنی و بهداشت کار است.پیمانکار قبل از شروع کار،شما باید ضوابط ویژه کارفرما را به طور دقیق بدانید در نتیجه درخواست به کارفرما اعلام می کنید و پس از دریافت آن ها و هماهنگی های لازم و تایید نهایی کارفرما،پیمانکار باید بعد از آن ،به تمامی آن ها عمل نماید.
 
۲ – در صورتی که تجهیزات ناقص باشد پیمانکار موظف بوده تا عملیات تجهیز کارگاه را،تا زمان تعیین شده برای  کارگاه، در حد متعارف به انجام برساند.در مواردی که مشخصات فنی اجرایی ویژه ای،برای عملیات تجهیز و برچیدن کارگاه در اسناد و مدارک پیمان درج شده باشد،پیمانکار ملزم به رعایت آن هست.
 
۳ – حفاظت  فیزیکی از کارها،از جمله شامل نحوه حصارکشی،روشنایی،آتش نشانی،حراست و حفاظت از مصالح،تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی نیز از جمله وظایف می باشد.
 
۴ – پیمانکار بایستی پس از تحویل کارگاه،با توجه به فهرست داده شده برای تجهیز،طرح جانمایی تجهیز کارگاه را تهیه کرده و پس از تایید مهندس مشاور،آن را مبنای تجهیز کارگاه قرار دهد.
 
۵ – کارفرما بر طبق قوانین رتبه بندی سامانه ساجات و با توجه به روش پیش بینی شده در اسناد و مدارک پیمان برای تامین آب،برق،گاز و مخابرات،پیمانکار را به دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی برای گرفتن انشعاب آب،برق،گاز و تلفن و یا گرفتن مجوز احداث چاه عمیق یا نیمه عمیق و موارد مشابه برای استفاده موقت در دوره ساختمان،معرفی می کند.
 
۶ – پیمانکار بر طبق قوانین رتبه بندی شرکت،وظیفه دارد هزینه خود ساختمان ها و تاسیسات موقت کارگاه را که برای تجهیز کارگاه احداث می کند در برابر حوادث اتفاقی،مانند آتش سوزی و سیل بیمه کند.
 
مدارک عمومی لازم جهت اخذ رتبه ی ۱ الی ۴ پیمانکاری
۱ – کپی برابر اصل مدارک ثبتی شرکت
 
۲ – مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل اساسنامه-اظهارنامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۳ – مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل اساسنامه-تقاضانامه-شرکت نامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۴ – کپی شناسنامه ی کلیه ی سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آن ها
 
۵ – کپی برابر اصل شده ی مدارک تحصیلی اعضای امتیازآور شرکت
 
۶ – تصاویر کلیه ی موافقتنامه ها
 
۷ – اظهارنامه ی مالیاتی شرکت مربوط به آخرین سال مالی قبل از تشکیل پرونده که به تایید و مهر سر ممیز مالیاتی مربوط رسیده باشد.
 
مدارک لازم جهت اخذ رتبه ی ۵ پیمانکاری
۱ – کپی برابر اصل شده ی مدارک ثبتی شرکت
 
۲ – مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل اساسنامه-اظهارنامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۳ – مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل اساسنامه-تقاضانامه-شرکت نامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۴ – ارائه اصل سند مالکیت یا اجاره نامه ی رسمی از دفتر مرکزی شرکت طبق روزنامه ی رسمی شرکت
 
۵ – کپی شناسنامه ی کلیه ی سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آن ها
 
۶ – کپی برابر اصل شده ی مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت
مدارک مورد نیاز برای تشخیص صلاحیت در سامانه ی ساجات
مدارک مورد نیاز برای تشخیص صلاحیت در سامانه ی ساجات
۱ – گواهینامه رتبه بندی های قبلی
 
۲ – فرم ۱۰۰
 
۳ – اساسنامه
 
۴ – اظهارنامه ثبتی برای شرکت های سهامی خاص یا تقاضانامه و شرکت نامه برای شرکت های با مسئولیت محدود و تعاونی
 
۵ – آگهی تاسیس
 
۶ – آخرین صورت جلسات مربوط به آخرین تغییرات و آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام
 
۷ – آگهی تغییرات و یا تصمیمات انجام شده
 
۸ – فرم ۲۰۰
 
۹ – کپی مدارک تحصیلی،شناسنامه ،کارت ملی،کارت پایان خدمت، نمونه عکس به ترتیب برای اعضا هیئت مدیره ، پرسنل امتیاز آور  و سهامداران
 
۱۰ – قرار دادن سوابق کاری و بیمه هر یک از اعضای هیات مدیره و پرسنل امتیازآور به همراه گواهی کارهای مربوطه مطابق با تقاضا رتبه بندی
 
۱۱ – فرم و قراردادهای شرکت از ابلاغ ، متن قرارداد تا آخرین صورت وضعیت ، مفاصا ، تایید کارفرما
 
۱۲ – کپی آخرین اظهارنامه مالیاتی به همراه حسابرسی رسمی
 
مدارک اعضای هیات مدیره و سهامداران
۱ – کپی شناسنامه و کارت ملی
 
۲ – کپی کارت پایان خدمت یا معافیت آنان
 
۳ – فتوکپی آخرین مدارک تحصیلی
 
۴ – فتوکپی سوابق اجرایی برای اثبات حضور فرد در شرکت و نیز سمت وی
 
۵ – فتوکپی بیمه تامین اجتماعی به همراه رمز بیمه
 
۶ – فتوکپی حکم بازنشستگی برای افراد بازنشسته
 
۷ – فتوکپی قراردادهای همکاری شرکت با افراد بازنشسته
 
۸ – فتوکپی گواهی خاتمه همکاری از کلیه افراد دولتی و عمومی که قبلاَ در آن موسسه شاغل بوده اند.
 
مدارک شرکت 
۱ – فتوکپی آخرین اظهارنامه ثبتی شرکت
 
۲ – فتوکپی آخرین اساساسنامه شرکت
 
۳ – فتوکپی آگهی تاسیس و تغییرات و روزنامه های رسمی شامل روزنامه آگهی تاسیس و همه روزنامه های تغییرات
 
۴ – فتوکپی آخرین صورتجلسات مجمع عمومی که بیانگر ۱۰۰%صاحبان سهام باشد.
 
۵ – فتوکپی آخرین اظهارنامه مالیاتی که توسط دارایی برابر اصل شده
 
۶ – فتوکپی گواهینامه قبلی
 
۷ – فتوکپی قراردادهای شرکت و مفاصاحساب تامین اجتماعی
 
متقاضی باید پس از تکمیل فرم تقاضای رتبه بندی  و پس از فراهم نمودن مدارک ذکر شده،به سامانه ی ساجات مراجعه نمده و درخواست خود را ذکر نماید.بدین منظور باید در مرحله اول ثبت نام،شناسه و گذر واژه اول را دریافت کند و اطلاعات اولیه شرکت را در سامانه درج نماید.سپس اطلاعات وارد شده توسط کارشناس مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید معاونت راهبردی و دریافت شناسه و گذر واژه دوم،در مرحله ی بعدی سایر اطلاعات شرکت با توجه به رشته و پایه درخواستی در سامانه درج می گردد و مدارک درخواست شده درسامانه بارگذاری شده و در محل های مربوطه الصاق می گردد.سپس پرونده جهت بررسی به سازمان مربوطه ارسال می شود.
 
سازمان مربوطه پس از بررسی پرونده و تایید آن پرونده الکترونیکی شرکت را به سازمان مدیریت ارسال می نماید .سپس تمامی مدارک بطور حضوری توسط کارشناس سازمان مدیریت واحد مشاوران و پیمانکاران دریافت می گردد تا نسبت به صدور کارتکس شرکت اقدام گردد. و اما اگر بخواهید اطلاعات جامعی داشته باشید از توضیحات رتبه بندی که در سایت قرارداده شده استفاده نماید.
 
به  موجب ماده ۲۵ آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران که خود نیز مسلتزم پیش زمینه ای است و،در صورتی که اطلاعات تنظیم شده برای تشخیص صلاحیت نادرست و یا اسناد ارائه شده تقلبی و جعلی باشد،شرکت و مدیران آن به تشخیص دفتر امور مشاوران و پیمانکاران یا سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها از یک تا سه سال از تشخیص صلاحیت محروم می گردند.
 
کمیته فنی تشخیص صلاحیت متشکل از اعضاء زیر خواهد بود
الف – مدیر کل دفتر امور مشاوران و پیمانکاران سازمان(رییس کمیته)
 
ب – مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی طرح  های سازمان
 
ج – یک نفر کارشناس مستقل واجد صلاحیت های فنی و حقوقی،به تشخیص و انتخاب معاون امور فنی سازمان
 
د – نماینده انجمن صنفی پیمانکاری ذیربط تصمیمات این کمیته با اکثریت آراء تصویب می شود.
 
لذا هر گونه اشتباه سهوی در وارد نمودن اطلاعات در سامانه ساجات از جمله عدم مهارت کافی در رابطه با نحوه ی محاسبه امتیازات بخش های مختلف،موجب طولانی تر شدن مراحل اخذ،تمدید و ارتقاء رتبه بندی و حتی تنزل رتبه های گرفته شده ی قبلی برای دریافت پیمانکاران و مشاوران می گردد.اما باید بدانید در کنار رتبه بندی پیمانکاران،  رتبه بندی مشاوران نیز وجود دارد که می تواند در کنار هم اثر بخشی کار شما را بالا ببرد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم مقاله رتبه بندی مشاوران را مطالعه نمایید  و آشنا باشید تا بتوانید به کار خود سرعت بیشتری ببخشید.
 
موسسه ی تکین راه، به لحاظ اهمیت موضوع، خدمات خود را به پیمانکاران و مشاوران گرامی ارائه می نماید.چنانچه تمایل دارید جهت اخذ و یا ارتقای رتبه اقدام کنید، در اسرع وقت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات ما بهره مند شوید.ما در کوتاه ترین زمان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کنیم.
 


:: برچسب‌ها: رتبه بندی پیمانکاران ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 مرحله اول: در ابتدا شما باید مقوا یا کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرحله دوم: سپس با در نظر گرفتن اندازه عکس خود مقوا و یا کاغذ دیواری خود را برش دهید.

مرحله سوم: در این مرحله باید یک مستطیل را از قسمت وسط کاغذ برش دهی. اما دقت کنید تا اندازه و ابعاد مستطیل جدید باید از اندازه عکستان کمترباشد.

 

شما می توانید برای زیبایی بیشتر و همچنین تزیین قاب خود روی آن را نقاشی و یا با به کار بردن کاغذهای رنگی و یا استفاده از استیکر و دیگر وسایل تزیینی آنرا تزیین کنید.

 

مرحله چهارم: در این مرحله باید برای زمینه ی زیر عکس خود یک کاغذ برش دهید. این کاغذ بین عکس و قاب قرار می گیرد. کاغذی که برش می زنید باید سایزش از عکس کمی بزرگتر و از قاب کمی کوچکتر باشد.

 

مرحله ششم: حالا باید کاغذ زمینه ی بریده شده را به قسمت پشتی قاب بچسبانید و بعد از سه طرف آنرا بچسبانید. دقت کنید که قسمت بالایی قاب را نچسبانید تا از آن سمت بتوانید عکس را در قاب قرار دهید.

مرحله هفتم: در اینجا نوبت به گذاشتن عکس داخل قاب می باشد. شما عکس انتخابی خود را از سمت بالایی قاب وارد قاب عکس کنید.

آموزش درست کردن قاب با مقوا

با کمک یک خط کش و مداد بر روی یک تکه مقوا مستطیلی به عرض ۷ اینچ با ارتفاع 6 اینچ رسم کنید. به وسیله یک قیچی و یا حتی کاتر یا هر نوع وسیله ای که در دسترس داشتید، مستطیل رسم شده را برش بزنید.

برای قسمت پشت و قسمت جلوی قاب به دو عدد مستطیل نیاز داریم. برای قسمت جلوی قاب عکس به یک مستطیل دیگر نیاز داریم که باید از مرکز مستطیلی که برش زده ایم کوچکتر باشد. مستطیلی با عرض 4 اینچ و ارتفاع 3 اینچ الگو برداری کرده و به کمک یک کارتر مستطیل را برش می زنیم.

خوب در این مرحله پشت قاب عکس را به وسیله کاغذ کادوی فانتزی و یا حتی با کاغذهای دست سازی که داریم با استفاده از چسب فراوان می چسبانیم.

با دقت فراوان اینکار را برای قسمت جلویی قاب عکس انجام می دهیم. سپس در این مرحله قسمت جلویی قاب عکس را به کمک جسسب به قسمت پشتی قاب عکس متصل می کنیم. البته این موضوع را در نظر بگیرید که یک طرف قاب عکس را برای وارد کردن عکس چسب نمی زنیم.

در مرحله آخر هم می توانید با استفاده از انواع ملیله کاغذی قاب عکس خود را تزیین کنید همچنین میتوانید قاب برای بوم نقاشی نیز بسازید.

 

 



:: برچسب‌ها: قاب عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
در دوران امروزی، شبکه تبدیل به یک پیش‌نیاز برای تمام کسب و کارها شده تا تیم اجرایی و عملیاتی خود را با آن تکمیل کنند. شبکه در واقع نوعی وسیله برای بهینه‌سازی ارتباط و برقراری ارتباط مستقیم با تمام اعضای تیم است که باعث می‌شود نتیجه‌ای رضایت‌بخش و مشتری‌پسند به همراه داشته باشد. به همین دلیل عمده مدیران کسب و کار به اهمیت شبکه پی برده‌اند و می‌دانند که راه ‌اندازی و نصب شبکه تا چه اندازه می‌تواند برای عملکرد کسب و کار مفید باشد.
 
دو مورد از اصطلاحات رایج و پرکاربرد در شبکه که شاید در حین راه ‌اندازی شبکه کامپیوتری خودتان به آن‌ها بر بخورید، پسیو و اکتیو نام دارند. هرکدام از این اصطلاحات در حین نصب شبکه کامپیوتری کاربردی هستند و شناخت آن‌ها برای مدیران کسب و کار مفید خواهد بود؛ چرا که در ابتدا شرکت خدمات نصب شبکه کامپیوتری به قطعات پسیو و اکتیو نیاز پیدا می‌کند و شما باید آن‌ها را تامین کنید. در این مطلب شرکت رایان پشتیبان به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های خدمات نصب و راه اندازی شبکه در ایران، قصد تشریح کامل مفهوم اکتیو و پسیو را دارد.
اصطلاح Active در تجهیزات شبکه
در واقع اصطلاح اکتیو برای خدمات و تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند کاربری و نحوه عملکرد هرکدام از آن‌ها را توصیف کند. منظور از اکتیو بودن تجهیزات شبکه، این است که این قطعه برای انتقال داده و دیتا به جریان الکتریکی و برق نیاز دارد. به عبارتی دیگر، قطعاتی که تنها با جریان الکتریکی می‌توانند دیتا را به قطعات دیگر شبکه انتقال دهند قطعات اکتیو شبکه نامیده می‌شوند.
 
از این رو، عبارت‌هایی نظیر اکتیو کردن شبکه نیز در این حوزه به کار برده می‌شوند که به معنای راه ‌اندازی و جمع‌آوری قطعات شبکه جهت ایجاد ارتباط بین آن‌هاست. به طور کلی هرجا که اصطلاح اکتیو را مشاهده کردید، بدانید که صحبت از وجود داشتن یک جریان الکتریکی و ارتباط است.
 
اصطلاح Passive در تجهیزات شبکه
بدیهی است که کلمه پسیو برای عده دیگری از تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجهیزات و قطعات شبکه که برای انتقال اطلاعات و دیتا به جریان الکتریکی نیاز نداشته باشد، تجهیزات پسیو شبکه نامیده می‌شوند. توجه کنید که امکان انتقال اطلاعات توسط این قطعات کاملا امکان‌پذیر است؛ اما بر خلاف تجهیزات اکتیو، هیچ نیازی به برق ندارند و می‌توانند این کار را به صورت وایرلس انجام دهند.
 
در بین تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه، نمی‌توان یکی از آن‌ها را بهتر از مورد دیگر دانست؛ چرا که هرکدام از شبکه‌های کامپیوتری نسبت به اهداف و نیازهای خود به موارد مختلفی نیاز پیدا می‌کنند. به همین دلیل معمولا تمام شبکه‌های کامپیوتری از قطعات اکتیو و پسیو برخوردار بوده و از مزایای هرکدام بهره‌مند هستند. برای درک بیشتر مفهوم دو اصطلاح اکتیو و پسیو در شبکه کامپیوتری، مثال‌هایی را از هرکدام برایتان شرح می‌دهیم.
 
برخی از تجهیزات اکتیو شبکه
بدون شک تعداد تجهیزات اکتیو شبکه به قدری زیاد است که نمی‌توان آن‌ها را در این متن جا داد. با این وجود، شناخت برخی از این تجهیزات می‌تواند باعث بهبود درک شما در مورد تجهیزات اکتیو شبکه شود؛ بنابراین مواردی محدود از این تجهیزات را برایتان نام می‌بریم.
 
سیستم‌های تلفن اینترنتی (Internet – Telephony Gateway)
انباره‌های ذخیره‌سازی NAS – (Network Attached Storage)
تجهیزات شبکه های بی‌سیم(Wireless) و Bluetooth
تجهیزاتفیبر نوری (Fiber Optic Media Converter)
مودم دیجیتال و ADSL
درگاه و روتر پیشرفته (Advanced Router / Multi-Homing Security Gateway)
تجهیزات Power Line Communication – PLC
تجهیزات L4-L7 Ethernet Devices
برخی از تجهیزات پسیو شبکه
تجهیزات پسیو شبکه نیز همانند تجهیزات اکتیو تعداد بسیار زیادی دارد و نمی‌توان آن‌ها را در این متن جای داد. از آنجایی که روبه‌رویی با تجهیزات پسیو شبکه بیشتر از هر قطعه دیگری خواهد بود، موارد رایج را در این زمینه شرح می‌دهیم.
 
Power Module برای Rack
Keystone
FLB – FLOOR BOXES FOR RAISED FLOORS
FACE PLATE
ابزار نظیر Crimping، Striper،Punch Down 
USB HUB
کابل
Patch Cable
Connector
سوکت دیواری
Inline Coupler
تجهیزات اکتیو بهتر هستند یا پسیو؟
شاید این تردید در ذهن شما هم ایجاد شود که آیا کدام یک از این دسته‌بندی‌ها کیفیت و کاربرد بیشتری نسبت به بقیه دارد. این اعتقاد که باید یکی از تجهیزات اکتیو و پسیو را انتخاب کنید، کاملا اشتباه است و می‌تواند در آینده برای شما مشکل‌ساز باشد. اکتیو یا پسیو بودن تجهیزات به هیچ وجه تعیین‌کننده کیفیت و اهمیت نقش آن‌ها نیست؛ بلکه کاملا به کاربری آن‌ها ارتباط دارد و از نظر تخصصی در حوزه آی‌تی حائز اهمیت است.
 
هرکدام از تجهیزات پسیو و اکتیو در شبکه کامپیوتری نقش ویژه و غیرقابل جایگزینی دارند؛ بنابراین شما نباید به فکر حذف دسته‌ای از آن‌ها باشید تا عملکرد شبکه خود را بهبود ببخشید. این کار باعث از کار افتادن شبکه شده و هیچ چیزی جز دردسر و مشکلات فنی برای شبکه شما به همراه ندارد. در مواردی که از هردسته تجهیزات شبکه برایتان نام بردیم، می‌توان متوجه شد که این اصطلاحات تنها برای دسته‌بندی و شناسایی هرکدام از این تجهیزات به کار می‌روند و به هیچ وجه معیاری برای انتخاب نیستند.
 
شرکت رایان پشتیبان؛ خدمات راه اندازی، نصب و پشتیبانی شبکه
مطلب فوق، با هدف ایجاد آگاهی و مطلع‌سازی مخاطبان از اصطلاحاتی نظیر پسیو و اکتیو در شبکه کامپیوتری در اختیار شما قرار گرفت. حالا که می‌‌دانید هرکدام از این اصطلاحات در چه مواقعی کاربردی هستند و در صورت نیاز به خرید و تهیه این تجهیزات تسلط دارید، مطمئنا راه ‌اندازی و نصب شبکه کامپیوتری برای شما بسیار ساده‌تر و مطمئن‌تر خواهد بود. البته مطمئنا اگر با یک مجموعه معتبر برای راه ‌اندازی و نصب شبکه خود قرارداد عقد کنید، هیچ نیازی به دانستن این مسائل پیچیده نخواهد بود.
 
شرکت رایان پشتیبان که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه راه اندازی و پشتیبانی شبکه در ایران است، از حضور افرادی متخصص و مجرب در زمینه آی‌تی بهره می‌برد. شما قادر هستید تا درخواست خود برای نصب شبکه کامپیوتری را از طریق سایت و شماره تلفن‌های درج شده در سایت اعلام کنید و از خدمات نصب شبکه تیم آن‌ها بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان حاضر در شرکت رایان پشتیبان از طریق سایت این شرکت تماس بگیرید.
 


:: برچسب‌ها: شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

پست خبری؟؟!!!

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

بست لاکچری بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری است که انگشترهای زیبا و شیک را مطابق مد روز در انواع زنانه و مردانه ارائه می‎دهد.

انگشتر یکی از نمادین‎ترین جواهرآلات است و جزو محبوب‎ترین زیورآلات نیز محسوب می‎شود. انگشتر در طول تاریخ نقش بسیار مهمی در استایل و ظاهر افراد داشته است. به هنگام خرید انگشتر بهتر است که به مد روز و ترندهای رایج دقت شود. در بست لاکچری، بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری به‌راحتی می‎توانید انگشتر مدنظر خود را انتخاب کرده و یا به‌عنوان هدیه‎ای مناسب و خاص به عزیزانتان هدیه دهید. در ادامه به تاریخچه انگشتر و انواع آن‎ها می‎پردازیم.

تاریخچه انگشتر
پیشینه انگشتر نامعلوم است و به‌طورقطع مشخص نیست که از چه زمانی مورداستفاده قرار گرفته است. بر اساس شواهد، انگشتر از مصر باستان در پی تکامل مُهر سرچشمه گرفته است. مهرها نشانه قدرت بودند، به همین دلیل افرادی که مهرهای برجسته داشتند، به‌عنوان افرادی که قدرتمند و بانفوذ هستند مورد احترام قرار می‎گرفتند.

انواع انگشتر
نوع و شکل انگشتر بر حسب رغبت و سلیقه هر شخص تعیین می‎شود. در بست لاکچری بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری می‎توانید از انواع و اقسام انگشترها دیدن کنید.

انگشتر عقیق
انگشتری است معمولاً با رکاب نقره که سنگ زینتی آن سنگ عقیق است. انگشتر عقیق خود انواع مختلفی دارد که به علت تفاوت رنگ‎ها، طرح‎ها و ... به اسامی مختلف نام‎گذاری می‎شوند. باارزش‌ترین نوع انگشتر عقیق، عقیق یمنی است.

انگشتر نقره
انگشتر نقره نیز یکی دیگر از انواع پرطرف‌دار انگشتر است. نقره به دلیل قیمتی بودن، جلای زیبا، رنگ ثابت و ضد حساسیت بودن همواره به‌عنوان یک فلز زینتی و گران‌بها مورداستفاده قرار می‌گرفته است. این انگشتر در بین مردان مسلمان به دلیل ممنوعیت استفاده از طلا برای مردان در اسلام، به‌عنوان حلقه ازدواج نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

انواع انگشتر زنانه
انگشتر زنانه از زیورآلاتی است که به خانم‎ها کمک می‎کند زیبایی خود را حفظ کنند. به انگشتر به‌عنوان یک اکسسوری مهم در زیبایی و شخصیت شناسی افراد نگاه می‎شود. انگشترهای طلا جزو محبوب‎ترین انگشترها در بین خانم‎ها هستند. بااین‌حال انگشترهای نقره نیز در بین خانم‎ها پرطرف‌دار هستند. در بست لاکچری، بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری ما انواع انگشترهای طلا و نقره را برای بانوان ارائه می‎دهیم.

انگشتر طلای زنانه
انگشتر طلا همیشه با استقبال خوبی از طرف خانم‎ها برای انواع مناسبت‎های رسمی و غیررسمی، مواجه شده است. این انگشترها به‌راحتی هر نوع سلیقه‎ای را پوشش می‎دهند. انگشترهایی با روکش طلا در مدل‎های بسیار متنوعی در بست لاکچری طراحی و عرضه می‎شوند.

انگشتر نقره زنانه
انگشتر نقره جزو زیورآلاتی است که باعث افزایش جذابیت انگشتان دست می‎شود و به دلیل زیبایی منحصربه‌فرد خود از محبوب‎ترین زیورآلات مورداستفاده خانم‎ها است.

انواع انگشتر مردانه
انگشتر مردانه از جمله جواهرات پرطرف‌دار آقایان است و از قدیم بین مردم و اقوام مختلف مرسوم بوده است. انگشتر مردانه بر حسب نوع استفاده آقایان، جنس فلز، مدل و طرح رکاب و ... به انواع مختلفی تقسیم می‎شود.

انگشتر نقره مردانه
انگشتر نقره فواید زیادی برای سلامت دارد جذابیت آقایان را نیز افزایش می‎دهد. انگشترهای نقره مردانه با نگین‎های مختلفی مثل عقیق یا فیروزه عرضه می‎شوند. در بست لاکچری می‎توانید از انواع انگشترهای نقره مردانه بازدید کنید.

انگشتر عقیق مردانه
انگشتر عقیق به دلیل زیبایی و فواید خود، بین آقایان طرف‌دار زیادی دارد. اگر از علاقه‎مندان به این انگشترها هستید می‎توانید در بست لاکچری، بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری از انواع انگشترهای عقیق مردانه در رنگ‎های مختلف بازدید نمایید.

انواع انگشتر عقیق
سنگ عقیق جزو سنگ‎های قیمتی و زیبا برای ساختن انگشترهای زنانه و مردانه محسوب می‌‎شود. شاخص‎ترین و مهم‎ترین فاکتور در تقسیم‎بندی انگشتر عقیق، رنگ سنگ عقیق است که از سرخ، زرد و سبز تا خاکستری و ... گستردگی دارد. اگر تمایل دارید انگشترتان دارای نگینی خاص و زیبا باشد، انگشتر عقیق انتخاب بسیار مناسبی است. در ادامه به معرفی برخی از انواع انگشترهای عقیق می‎پردازیم.

عقیق سرخ یا عقیق یمنی
عقیق سرخ نوعی از سنگ عقیق است که طیف‎های رنگ آن از قرمز گوشتی تا قهوه‎ای مایل به قرمز است. این نوع سنگ عقیق به دلیل سختی کم آن برای حکاکی و ساخت مهر مناسب است. از عقیق سرخ برای ساخت انواع انگشتر و گردن‌آویز استفاده می‎شود.

عقیق سبز
از زیباترین و دلرباترین سنگ‎های عقیق، عقیق سبز است که رنگی چشم‎نواز و آرامش‌بخش دارد. این سنگ عقیق می‎تواند زیبایی خاصی به انگشترهای زنانه و مردانه ببخشد. از خواص عقیق سبز می‎توان از ایجاد آرامش درونی و بهبود اعتمادبه‌نفس نام برد.

عقیق زرد
از پرطرف‎دارترین انواع انگشترهای عقیق، عقیق زرد است که در میان سایر سنگ‎های عقیق کمیاب‎تر و همچنین گران‎بهاتر است. از خواص عقیق زرد می‎توان به افزایش عزت‌نفس و ایجاد عشق و احترام اشاره کرد.

نکاتی که در خرید انگشتر لاکچری باید به آن توجه کرد
هنگام خرید انگشتر لاکچری لازم است که به یک سری از نکات و موارد دقت شود تا بتوان مناسب‎ترین انگشتر را انتخاب و خریداری کرد.

اندازه دست
از مهم‎ترین مواردی که باید در انتخاب انگشتر باید به آن توجه کرد، اندازه دست است. باتوجه‌به این که دست‎های اکثر افراد نسبت به قد و اندام آن‌‎ها کوچک است، بسیار مهم است که تناسب بین اندازه دست و انگشتر رعایت شود. بست لاکچری بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری انواع انگشترها را در سایز مناسب دستان شما به فروش می‎رساند.

باتوجه‌به این نکته می‎توان دسته‎بندی‎های زیر را انجام داد:

انگشتر مناسب دست بزرگ: انگشترهای بزرگ، منحصربه‎فرد بودن و پتانسیل دستان این اشخاص را به‌خوبی نشان می‎دهد. انگشترهایی که تزئینات زیادی دارد و یا حتی انگشترهای دارای نگین‎های رنگی، جلوه خاصی به دستان بزرگ می‎دهد.
انگشتر مناسب دست کوچک: انگشترهای با نگین‎های کوچک و با طرح قلبی شکل، گرد یا بیضی برای جلوه بخشیدن به این مدل دست‎ها مناسب هستند.
طول انگشتان
علاوه بر مهم بودن اندازه دست برای انتخاب انگشتر، طول انگشتان نیز به همان اندازه مهم و قابل‌توجه است. انگشتر برای پوشاندن کل بند انگشت طراحی نشده است و باید انگشتری انتخاب شود که مفصل انگشت هم در آن آزاد باشد و هم بتواند به‌راحتی حرکت کند.

این انگشترها را می‎توان در دسته‎بندی‎های زیر قرار داد:

انگشتر مناسب انگشتان بلند: بهترین و مناسب‎ترین انتخاب برای افرادی که انگشتان آن‎ها بلند و کشیده است، انگشتری است که نگین گرد دارد. انگشترهایی که نگین اشکی و بیضی‌شکل دارند، زیبایی انگشتان کشیده را به‌خوبی نمایان نمی‎کنند.
انگشتر مناسب انگشتان کوتاه: انگشترهایی که نگین آن‎ها لوزی شکل است و یا گوشه‎های عرضی گردی دارند و همچنین نگین طرح اشکی، انگشتان کوتاه را بلندتر و زیباتر نشان می‎دهند.
انگشترهای مناسب انگشتان عریض و توپر: انگشترهای دارای نگین گرد، نگین لوزی شکل و گوشه‎های عرضی گرد و همچنین انگشترهای با نگین خوشه‎ای جلوه‎ای خیره‎کننده به این انگشتان می‌‎دهند. بهتر است که طرح انگشتر خیلی ضخیم نباشد و پوست دست در دو طرف نگین انگشتر خیلی نمایان نشود.
انگشتر مناسب انگشتان باریک: انگشترهایی که نگین کوچک‎تر دارند، انگشت‎ها را عریض‎تر نشان می‎دهند و به آن‎ها زیبایی خیره‎کننده‎ای می‎بخشند.
انگشتر مناسب بند انگشت بزرگ: انگشترهایی که تزئینات زیادی دارند، برای این انگشت‎ها مناسب‎تر است.
سایز مناسب
هرگز نباید انگشتر تنگ به دست کرد زیرا به‌مرور، روی فرم انگشتان تأثیر بدی می‎گذارد. سایز انگشت در ساعت‎های مختلف تغییر می‎کند، به همین دلیل بهتر است که انگشتر را در ساعت‎های مختلف به دست کرد تا به‌خوبی از سایز انگشتر خاطرجمع شد. در بست لاکچری بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری می‎توانید انگشتر با سایز مناسب دست خود را به‌راحتی پیدا کنید.

سخن آخر
ازآنجایی‌که انگشتر از زیورآلات محبوب و پرطرف‌دار افراد است، انتخاب انگشتری مناسب و لاکچری از اهمیت فراوانی برخوردار است. همچنین انگشتر می‎تواند هدیه ای بسیار مناسب برای اطرافیان شما باشد. بست لاکچری بزرگترین مرکز خرید انگشترهای لاکچری، مفتخر است که انواع انگشترهای لاکچری و شیک را متناسب با انواع سلیقه ها به شما عزیزان ارائه دهد. همچنین شما در بست لاکچری به آدرس www.bestluxury.shop می‌توانید طرح و مدل خود را سفارش دهید تا در کارگاه برای شما ساخته شود. حتی در صورت دلخواه امکان آبکاری انگشتر شما با طلای ۱۸ عیار نیز وجود دارد تا ظاهری همانند انگشتر طلا به خود بگیرد.

منبع: https://www.afkarnews.com/fa/tiny/news-1109295



:: برچسب‌ها: انگشترهای لاکچری ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

این یک متن علمی است و داری منبع می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر منابع مختلف را بررسی نمایید و به هیچ منبعی در حوزه وب و فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنید...

منبع در پایان مقاله درج گردیده...
 
امروزه انواع تزریق و مخصوصاً تزریق ژل زیر چشم در اهواز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که میدانید یکی از اعضا صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد چشمان فرد می باشد گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف هایی که وجود دارد صورت فرد را بسیار خسته، نگران و کسل نشان می دهد در حالی که فرد خودش اصلا این حس را ندارد و کاملا شاداب و سرحال است .روشهای  بسیار زیادی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد .اکثر افراد و مخصوصاً خانم ها امروزه بیشتر از تزریق ژل برای از بین بردن این گودی و سیاهی استفاده می کنند در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
تزریق ژل زیر چشم معمولا برای شادابی و از بین بردن گودی  و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود .تزریق ها انواع مختلفی دارند تزریق زیر چشم قیافه شما را سرحال تر و شاداب تر نشان داده و اثرات پیری را از چهره شما بیرون می‌کند. در نتیجه روش تزریق می‌تواند برای هر کسی مفید بوده البته زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او باید این کار انجام شود.

روش های مختلف درمان تزریق زیر چشم

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل زیر چشم با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل زیر چشم،قیمت تزریق ژل زیر چشم و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.
هیالورونیک اسید
هیالورونیک اسید ماده ایی است که معمولاً و به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. اما پرکننده های  هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته شده‌اند که تا حدودی شبیه به ماده طبیعی که در بدن تولید می‌شود عمل می‌کند.تحقیقات ثابت کرده است که کمک پرکننده‌های هیالورونیک اسید باعث می‌شود که کلاژن در پوست تولید شود. این مواد به دلیل خاصیت نرم بودن و شفافیت و ضمن اینکه احتمال داده میشود کمتر در یک نقطه جمع شود  یکی از بهترین گزینه‌ها هستند که در زیر چشم تزریق می شود.
اسید پلی -ال- لاکتیک
پلی ال لاکتیک نیز یک ماده مصنوعی است. که به راحتی جذب پوست شده و تجزیه می‌شود. اسید پلی ال لاکتیک به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود.
 
تزریق چربی در اهواز
علاوه بر موارد بالا، از تزریق چربی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم نیز استفاده می‌شود .مثلاً در این روش، چربی نواحی مثل شکم ،باسن و ران را گرفته و بعد از تصفیه به زیر چشم تزریق می‌کنند .
اما یکی از مهمترین مشکلات تزریق چربی این است که اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه آن راضی نبود نمی تواند چربی زیر چشم را تخلیه کند اما در بقیه تزریق ها این امکان وجود دارد.
چه افرادی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟
در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به اینکه چه افرادی می‌توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟ در اختیار شما قرار دهیم .
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم افرادی که گودی و سیاهی زیر چشم دارند گزینه بسیار مناسب برای تزریق ژل زیر چشم هستند .
جالب است بدانید که مشکلات دیگری که باعث می‌شود این تزریق انجام شود عبارتند از :
افراد مسن
کسانی که دچار کمبود آب شده اند
افرادی که زیر چشم آنها به شدت سیاه است
اشخاصی که رگهای خونی در زیر چشم دارند که قابل مشاهده است.
افرادی هستند که گودی و سیاهی زیر چشم آنها برگرفته از ژنتیک یا افزایش سن آنهاست.
این اشخاص به راحتی می توانند از ژل زیر چشم استفاده کرده و این مشکلات را برطرف کنند .توجه داشته باشید که تمامی این تزریق ها باید در یک کلینیک معروف و معتبر و زیر نظر پزشک زیبایی  انجام شود. که بعدها برای فرد مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود نیاورد.
مجموعه ما با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان ، شما را در تزریق ژل زیر چشم کمک خواهد کرد کلینیک معروف و معتبر ما چندین سال است که در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام داده و خدمات قابل توجهی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در کلینیک خدمات زیبایی ما ،جهت دریافت مشاوره رایگان برای تزریق ژل زیر چشم به سایت کلینیک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد؟
در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد ؟در نظر داشته باشید که احتمال حساسیت به این ژل ها ممکن است در اکثر افراد وجود داشته باشد در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل با پزشک خود مشورت کرده تا پزشک شما احتمال هرگونه آلرژی را بررسی کند.
در بیشتر مواقع عوارض جانبی پرکننده چشم بسیار کوتاه بوده و حتی بعد از چند ساعت از بین می رود. این عوارض شامل قرمز شدن صورت ،پف کردن ،کبودی زیر چشم و اینکه محل تزریق قرمز می شود.
اگر ماده پر کننده خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود ممکن است زیر چشم پف کند و مشکلاتی از این دست، که این مشکلات بستگی به متخصصی دارد که تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام می دهد.
چون تزریق ژل ها به خودی خود و تنها برای فرد هیچگونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد و بیشتر مشکلات به مهارت و تجربه پزشک  و کلینیکی که شما در آن تزریق را انجام می دهید دارد.
اینکه مرکز خدمات زیبایی،  دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکانی به روز داشته باشد. حرفه‌ای بودن متخصص زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم بسیار اهمیت دارد.
هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز
همانطور که میدانید هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل :
مهارت پزشک زیبایی است.
نوع ژل تزریقی
دستگاه های پیشرفته و مدرن که در کلینیک وجود دارد.
انواع مشاوره هایی که کارشناسان در این مراکز انجام میدهند.
انواع خدمات انجام شده توسط متخصصان زیبایی
و دهها مورد دیگر که هزینه این نوع تزریق ها را مشخص می‌کند .
توجه داشته باشید که شاید بعضی از این کلینیک‌ها هزینه کمی برای تزریق از شما درخواست کنند ولی شما بعد از آن دچار مشکلات زیادی شوید.
دقت کنید که چه کلینیک و چه  پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنید. در کلینیک زیبایی ما دستگاههای مدرن و به روز، با پزشکان حرفه‌ای و باتجربه وجود دارد .
 


:: برچسب‌ها: تزریق ژل زیر چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

دیدارنیوز: شبکه کامپیوتری در دنیای کسب و کار، نوعی مزیت رقابتی برای بهبود یافتن ارتباطات و تعاملات میان اعضای تیم اجرایی است؛ بنابراین اگر یک کسب و کار در محیط خود شبکه کامپیوتری نصب کند، ضریب موفقیت بیشتری در رقابت با دیگر شرکت‌ها خواهد داشت. البته نکته حائز اهمیتی که در این میان فراموش شده، اهمیت پشتیبانی شبکه است.

کسب و کارها برای بهره‌مندی از شبکه کامپیوتری، باید از پشتیبانی شبکه نیز برخوردار باشند. درست است که نصب و راه‌اندازی شبکه کامپیوتری در دفتر کسب و کار دشواری‌هایی دارد، اما اگر خدمات پشتیبانی شبکه در دسترس نباشد، مدیریت امور اندکی با مشکل موجه می‎‌شود. از آنجایی که قیمت و تعرفه پشتیبانی شبکه مدیران کسب و کار را متعجب کرده، اکثرا به دنبال این هستند که آیا کسب و کار آن‌ها به خدمت پشتیبانی شبکه نیاز دارد یا خیر. برای گرفتن جواب این سوال، با ما همراه باشید.

منظور از خدمات پشتیبانی شبکه چیست؟
خدمات پشتیبانی شبکه، مجموعه فعالیت‌هایی است که در جهت رفع مشکلات و تامین نیازهای شبکه کامپیوتری انجام می‌شود. اگر شبکه یک کسب و کار مشکلی داشته باشد، می‌‌تواند از خدمات پشتیبانی شبکه برای رفع آن استفاده کند. به خصوص کسب و کارهای بزرگ که نیاز مداوم به بهینه‌سازی شبکه خود دارند تا همواره به بهترین شکل عمل کنند. عموما مشکلات ایجاد شده برای سخت‌افزارها و نرم‌افزار شبکه، به سادگی رفع نمی‌شوند؛ اما متخصصان حوزه آی‌تی که خدمات پشتیبانی شبکه را ارائه می‌دهند، می‌توانند مشکلات و نقص‌های شبکه را در کمترین زمان رفع کنند.

شاید از خودتان بپرسید که چه کسی یا شرکتی، خدمات پشتیبانی شبکه را ارائه می‌دهد و نحوه بهره‌مندی از این خدمات چگونه است. به احتمال زیاد شما می‌توانید قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه را با همان تیمی ببندید که شبکه کامپیوتری شما را راه‌اندازی کرده‌اند؛ زیرا این حوزه‌ها کاملا به یکدیگر مرتبط هستند و کارشناسان آی‌تی که شبکه کامپیوتری را نصب می‌کنند، می‌توانند پشتیبانی آن را نیز به عهده بگیرند.

کدام شرکت‌ها باید از خدمات پشتیبانی شبکه بهره ببرند؟

به طور کلی تمامی کسب و کارها می‌توانند شبکه کامپیوتری را در دفتر خود نصب کنند. این شبکه وسیله‌ای برای ایجاد هماهنگی در تیم اجرایی تمامی کسب و کارهاست و برای همگی آن‌ها مناسب است. از این رو، خدمات پشتیبانی شبکه نوعی مکمل برای این شبکه است تا اعضای شرکت بتوانند بدون هیچ مشکلی، از شبکه برای ایجاد تعامل و ارتباط مفید و سریع استفاده کنند.

بنابراین می‌توان گفت تمامی کسب و کارهایی که از شبکه کامپیوتری در دفتر خود برخوردار هستند، باید از پشتیبانی شبکه استفاده کنند؛ در غیر این صورت، هیچ‌گونه امنیتی در برابر مشکلات جزئی نخواهند داشت. چنانچه اختلالی در سیستم شبکه کامپیوتری به وجود بیاید، اعضای تیم ارتباط خود را با یکدیگر به کلی از دست می‌دهند و باید باقی مسیر را به صورت سنتی و بدون دخالت تکنولوژی طی کنند.

اگر چه کارآفرینان مشهور و مدیران کسب و کارهای معتبر همواره بر اهمیت و تاثیرات شبکه بر کسب و کارهای کوچک و بزرگ تاکید دارند، اما همچنان تغییرات قابل توجهی در تفکرات اشتباه اغلب مدیران مشاهده نمی‌شود. توصیه می‌کنیم در اولین فرصت، نسبت به نصب و راه‌اندازی شبکه کامپیوتری در دفتر کسب و کار خود اقدام کنید. همچنین بهتر است خدمات پشتیبانی شبکه موردنیاز خود را از همان تیم درخواست کنید.

هرچقدر شبکه کامپیوتری شرکت شما گسترده‌تر و پرکاربرتر باشد، یقینا نیازتان به پشتیبانی شبکه برجسته‌تر خواهد بود. این موضوع را می‌توانید از طریق مقایسه پشتیبانی شبکه موردنیاز یک کسب و کار با 100 کارمند و یک کسب و کار با 10 کارمند بهتر درک کنید؛ زیرا مطمئنا کسب و کار بزرگ‌تر که شبکه گسترده‌تری دارد، به صورت مداوم نیاز به بهینه‌سازی شبکه خواهد داشت.

نحوه عقد قرارداد پشتیبانی شبکه
بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی نیز برخی مشکلات و دشواری‌های علنی دارد. برای اینکه از خدمات و دانسته‌های یک کارشناس آی‌تی در کسب و کار خودتان بهره ببرید، باید او را استخدام کنید. استخدام چنین فردی نیاز به پرداخت دستمزدی سنگین دارد. البته راه بهتر برای بهره‌مندی از این پشتیبانی، عقد قرارداد با یک شرکت خدماتی معتبر است. امروزه شما می‌توانید خدمات پشتیبانی شبکه مورد نیاز خود را به صورت رسمی، از یک شرکت خدماتی معتبر و شناخته شده درخواست کنید.

شرکتی که برای خدمات پشتیبانی شبکه با آن قرارداد می‌بندید، یک تیم متخصص در حوزه آی‌تی برای پشتیبانی شبکه کامپیوتری شرکت شما تعیین خواهد کرد. هر زمانی که شبکه کسب و کار شما با مشکلات جزئی و کلی مواجه شد، به راحتی می‌توانید آن را با شرکت خدماتی طرف قرارداد خود در میان بگذارید. این شرکت نیز در اولین فرصت، تیم پشتیبانی خود را به محل کار شما می‌فرستد تا شبکه هرچه سریع‌تر بهینه‌سازی و تعمیر گردد.

از آنجایی که قرارداد پشتیبانی شبکه نوعی همکاری طولانی مدت بین شرکت شما و شرکت خدماتی را به همراه دارد، انتخاب شرکت خدمات پشتیبانی حائز اهمیت است. اگر در انتخاب همکار خود اشتباه کنید، مشکلات و دردسرهای این انتخاب تا مدت طولانی گریبان شرکت شما را خواهد گرفت؛ بنابراین ضمن اینکه نصب و راه‌اندازی شبکه کامپیوتری در کسب و کار بسیار مهم و حائز اهمیت است، انتخاب شرکت خدماتی نیز مسئله‌ای حیاتی و در مواقعی مشکل‌ساز محسوب می‌شود. در ادامه، شما را با شرکت خدمات شبکه رایان پشتیبان آشنا خواهیم کرد.

رایان پشتیبان؛ پذیرای خدمات مورد نیاز شما

مطلبی که در اختیارتان قرار گرفت، راهنمایی برای شما بود تا دریابید کدام شرکت‌ها به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارند. چنانچه قصد دارید یک شبکه کامپیوتری کامل و بی‌نقص برای شرکت خود بسازید، می‌توانید خدمات موردنیاز خود را از شرکت رایان پشتیبان تقاضا کنید. رایان پشتیبان با بیش از 14 سال سابقه کار موفق در بازار تخصصی این حوزه، تمامی خدمات مرتبط با آی‌تی و شبکه‌های کامپیوتری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع خدمات، به سایت رایان پشتیبان مراجعه کنید.

منبع: https://www.didarnews.ir/fa/news/121104/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF



:: برچسب‌ها: پشتیبانی شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: سایت دانلود فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

دانگل بلوتوث ابزاری است که به ‌عنوان یک سخت ‌افزار خارجی شناخته می‌شود و می‌تواند ارتباطات میان دستگاه ها از طریق بلوتوث را بهبود بخشد. بهترین دانگل بلوتوث دارای ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی است که می‌تواند وصل شدن ابزار ها به یکدیگر را برای شما لذت ‌بخش‌تر کند. شما می‌توانید از این ابزار برای انتقال اطلاعات به تلویزیون، تلفن ‌های همراه، ساعت ‌های هوشمند، ضبط خودرو، هدفون ها، و موارد دیگر بهره ببرید. در ادامه با ما همراه باشید

دانگل ها نیز درست مانند ابزار های دیگر دارای ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی هستند و در زمینه ‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از این ابزار ها فقط مخصوص انتقال صدا هستند و برخی دیگر هم برای انتقال صدا و هم برای انتقال ویدیو مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت های بسیار زیادی در سراسر جهان به تولید انواع مختلف این ابزار ها می‌پردازند تا بتوانند نیاز کاربرانشان را شناسایی کنند و مطابق با این نیاز ‌ها زندگی را برای افراد راحت‌تر کنند. شما باید با توجه به ویژگی بهترین دانگل بلوتوث یکی از مناسب‌ترین انواع این ابزار را برای خودتان خریداری کنید تا بتوانید از استفاده کردن از آن لذت ببرید. امیدوارم که مطلب به شما کمک کند تا بتوانید یک دانگل بلوتوث مناسب را برای خودتان خریداری کنید.

دانگل بلوتوث چیست؟
دانگل بلوتوث ابزاری است که بیس و پایه اصلی فعالیت آن بلوتوث می‌باشد. بلوتوث فناوری‌ای می‌باشد که بدون استفاده از سیم به انتقال اطلاعات می‌پردازد. البته برای انتقال اطلاعات از طریق بلوتوث ابزار ها باید به یکدیگر نزدیک باشند. این ابزار ها از طریق بلوتوث کار می‌کنند و اندازه بسیار کوچکی دارند. شما برای استفاده از این ابزار ها نیاز دارید که تنها دانگل را از طریق درگاه یو اس بی به ابزار مورد نظر خودتان وصل کنید تا بتوانید از طریق بلوتوث به انتقال اطلاعات و فایل‌ ها بپردازید. هر کدام از این دانگل ها دارای مشخصات واضحی هستند که شما باید با وارد کردن آدرس دانگل به وصل شدن به دستگاه مورد نظر خودتان بپردازید. همان‌ طور که پیش‌تر نیز برای شما توضیح دادیم دانگل ها تنها در فاصله بسیار کوتاهی به یکدیگر متصل میشوند و شما باید برای انتقال مناسب اطلاعات فاصله خود با دستگاههای مورد نیاز را، تا آنجا که می‌توانید کوتاه کنید تا بتوانید از ویژگی ‌های بهترین دانگل بلوتوث بهره ببرید و از مزایای آن استفاده کنید.

راهنمای خرید بهترین دانگل بلوتوث
اگر شما به ‌دنبال خرید بهترین دانگل بلوتوث هستید باید موارد گوناگونی را مد نظر خودتان داشته باشید تا بتوانید با دقت به این موارد بهترین دانگل بلوتوث را برای خودتان خریداری کنید. موارد گوناگونی مانند طراحی، ورودی، مارک ، برد، سازگاری با بلوتوث، و موارد دیگر را مد نظر خودتان داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را برای خودتان خریداری کنید. اگر می‌خواهید که بیشتر در رابطه با ویژگی‌ های بهترین دانگل بلوتوث بدانید، ما را همراهی کنید.

ظاهر دانگل
مورد اولی که شما باید هنگام خرید به آن دقت و توجه داشته باشید ظاهر دانگل بلوتوث می‌باشد. ظاهر این ابزار اولین چیزی است که می‌تواند توجه هر فردی را به خودش جلب کند‌‌. پس به‌ همین دلیل شما باید هنگام خرید از دانگل هایی بهره ببرید که ظاهر مناسبی دارند. این ابزار ها در رنگ ‌ها و سبک ‌های متفاوت و گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نوع استفاده خود از این ابزار از طراحی مناسب با دکور خودتان بهره ببرید تا بتوانید زیبایی را برای خودتان به ‌همراه داشته باشید.

دقت به دامنه فرکانس بهترین دانگل بلوتوث
بهترین دانگل بلوتوث باید دامنه فرکانس مناسبی داشته باشد. هر دانگل یک دامنه بخصوص دارد که شعاع تحت پوشش دستگاه در این دامنه مشخص می‌شود. هر چه این دامنه بیشتر باشد شما استفاده راحت‌تر و مناسب‌تری از دانگل خواهید داشت و می‌توانید راحت‌تر اطلاعات مورد نظر خودتان را انتقال دهید. پس‌ توجه به دامنه فرکانس دانگل یکی از مواردی است که در زمینه کارایی مناسب این ابزار قرار می‌گیرد.

توجه به نسخه‌ای بلوتوث
یکی دیگر از ویژگی ‌های بهترین دانگل بلوتوث داشتن نسخه بلوتوث مناسب می‌باشد. بلوتوث نیز درست مانند هر نرم‌افزار دیگری در حال آپدیت شدن و به‌ روز شدن می‌باشد. هرچه نسخه بلوتوث استفاده‌ شده در یک دانگل بالاتر باشد؛ این‌ موضوع به این معنی است که ابزار شما جدیدتر است و شما می‌توانید راحت‌تر از ابزار مورد نیاز خودتان بهره ببرید. در حال حاضر آخرین نسخه‌ای که از این نرم ‌افزار ارائه‌شده نسخه ۵.۲ می‌باشد. اما تعداد بسیار زیادی از دانگل هایی که در بازار وجود دارد تنها تا نسخه چهارم پشتیبانی می‌کنند. به ‌همین دلیل شما باید هنگام خرید به این ‌موضوع دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین دانگل بلوتوث را برای خودتان خریداری کنید.

بررسی میزان سازگاری دانگل بلوتوث
از دیگر ویژگی ‌های بهترین دانگل بلوتوث سازگاری متناسب با دامنه بسیار وسیعی از دستگاه‌ ها می‌باشد. شما باید حتما هنگام خرید به این‌ موضوع دقت داشته باشید که آیا دانگلی که در حال خریداری آن هستید از تمام دستگاه‌ های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند یا فقط مختص برخی از آن‌ ها تولید شده است. اگر می‌خواهید که از این ابزار به‌ عنوان یک ابزار همه ‌جانبه استفاده کنید و از آن در زمینه‌ های گوناگونی مانند اتصال به تلویزیون، ضبط ماشین، تلفن‌ همراه، تبلت، و زمینه‌ های دیگر بهره ببرید بهتر است که هنگام خرید سازگاری آن را بررسی کنید تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه برای خودتان خریداری کنید و به ‌راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی از مزایا و ویژگی ‌های شگفت ‌انگیز این ابزار لذت ببرید.

بهترین دانگل بلوتوث برای کامپیوتر
دانگل های بلوتوث می توانند برای یک کامپیوتر و حتی یک لپتاپ با بلوتوث خراب یک ابزار حیاتی باشد. با استفاده از بهترین دانگل بلوتوث برای کامپیوتر شما می توانید فایل ها را با دستگاه هایی که تکنولوژی بلوتوث را دارند رد و بدل کنید. همچنین می تواند کامپیوتر خود را به به هدفون ها و اسپیکر های بلوتوثی نیز وصل نمایید. اگر شما به بازی نیز علاقه مند هستید برای استفاده از دسته های بازی بلوتوثی به یک دانگل بلوتوث نیاز مندید. به همین دلیل است که این قطعه برای استفاده در کامپیوتر یک قطعه حیاتی است.

همچنین اگر لپتاپی دارید که بلوتوث آن خراب شده است یما می توانید با استفاده از یک دانگل بلوتوث هر آنچه در بالا ذکر کردیم را برای لپتاپ خود فعال نمایید. از دیگر ویژگی های یک دانگل بلوتوث در کامپیوتر این است که می توان به واسطه آن موس و کیبورد های بی سیم را نیز به سیستم متصل نمود. به شما توصیه می کنیم که در خرید یک دانگل بلوتوث خوب به سراغ دانگل های ارزان قیمت بدون برند نروید.

مدل BTA-409 برند اوریکو بهترین دانگل بلوتوث برای کامپیوتر است. این دانگل بلوتوث وزن و حجم کمی دارد و و از جنس ABS ساخته شده است. تست های انجام شده با این دستگاه نشان داه است که برای اتصال انواع دستگاه ها به کامپیوتر از جمله موس، کیبورد، پرینتر، دسته بازی، هدفون و اسپیکر بلوتوث به کامپیوتر مناسب است. متاسفانه بلوتوث این دستگاه ورژن چهار است اما می تواند با تمام دستگاه ها متصل شود.

بیشترین سرعت این دستگاه سه مگابایت بر ثانیه است. به دلیل استفاده از چیپست CSR 8510 این دستگاه 20 متر برد دارد اما بهترین فاصله برای عملکرد آن در 10 متری آن است. این دستگاه با تلفن های ساخت اپل متصل نمی شود.

برد ۲۰ متر
ورژن بلوتوث ۴

بهترین دانگل بلوتوث خودرو
برای پخش موسیقی از طریق بلوتوث در ضبط خودرو دو راه بیشتر نیست. یا باید ضبط خودرو بلوتوث داشته باشد یا اینکه از بهترین دانگل بلوتوث خودرو استفاده نمایید. اما هر دانگی برای خودرو مناسب نیست. برای استفاده از دانگل بلوتوث در خودرو باید از دانگل هایی استفاده نمایید که از طریق AUX به ضبط خودرو متصل شوند. در این حالت است که شما می توانید از طریق موبایل یا لپتاپتان بر روی ضبط خودروی خود اقدام به پخش موسیقی نمایید. با ما همراه باشید تا بهترین گزینه را به شما معرفی نماییم.

بهترین مارک دانگل بلوتوث کدام است؟
برند های بسیار زیادی در سراسر جهان به تولید این ابزار می‌پردازند. بهترین دانگل بلوتوث به دلیل این ‌که طراحی ساده‌ای به نسبت سایر ابزار های دیگر دارد توسط برند های تولید کننده گوناگون و متنوعی طراحی و تولید می‌شود و شما باید با توجه به نیاز خودتان به سراغ برند متناسبی بروید که به تولید این ابزار می‌پردازد تا بتوانید بهترین دانگل بلوتوث را برای خودتان خریداری کنید. برند های ایسوس، تی پی لینک، و همچنین تسکو در زمینه تولید انواع مختلف بهترین دانگل بلوتوث فعالیت می‌کنند که می‌توانند نیاز شما را به این ابزار مرتفع سازند. این ابزار به ‌راحتی در بازار قابل خریدن میباشد. پس حتما سعی کنید که هنگام خرید و به سراغ بهترین و مناسب‌ترین برند بروید.

جمع ‌بندی بهترین مارک دانگل بلوتوث
به‌ طور کلی بهتریم دانگل بلوتوث ابزاری است که ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی را دارا می‌باشد. این ابزار در عین ساده بودن می‌تواند تا حد بسیار زیادی شما را از شر انواع مختلف کابل ‌ها راحت سازد. علاوه ‌بر مواردی که ما بیشتر آن‌ ها را برای شما گفتیم، به این موضوعات دقت داشته باشید که در صورت خرید دانگل نامناسب ممکن است که نیاز شما برطرف نشود. حتما هنگام خرید به سراغ بهترین دانگل بلوتوث بروید تا از آسیب رسیدن به خودتان دانگل و ابزاری که شما دانگل را به آن متصل کرده‌اید جلوگیری شود. محصولات بی‌کیفیت امکان آب شدن را دارند و می‌توانند به ابزار اصلی شما آسیب وارد کنند. علاوه‌ براین موارد استفاده از دانگل بلوتوث نامناسب می‌تواند قطعی های بسیار زیادی را با خودش به ‌همراه داشته باشند و لذت استفاده از آن را برای شما از بین ببرد. اگر شما به ‌روز هستید حتما به نسخه بلوتوثی که دانگل شما از آن پشتیبانی می‌کنند دقت کنید و حتما قبل ‌از خرید به گارانتی و ضمانت پس‌از فروش دقت و توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را برای خودتان خریداری کنید و از استفاده از بهترین دانگل بلوتوث لذت ببرید و دیگر نیازی به خرید دوباره این محصول نداشته باشید.



:: برچسب‌ها: دانگل بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خرید ماشین اصلاح موزر # سفارش عمده موزر # خرید عمده موزر

امروزه خرید یک ماشین اصلاح کار دشواری می باشد حال اگر عمده بخواهید کار دشوارتری می باشد

زیرا اگر جنس بی کیفیت به مشتری خود بدهید اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت

اگر دنبال خرید ماشین اصلاح موزر با کیفیت برای آرایشگاه و مغازه خود هستید

میتوانید تماس بگیرید قیمت های رقابتی ما به خاطر این است که شما مستقیم از واردکننده خرید میکنید

کارخانه موزر ( MOSER ) در سال 1946 در کشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتکارت تاسیس شد

موزر اولین کارخانه تولیدکننده دستگاه های پیرایش مو در دنیا می باشد

تا آنجا که در ایران به تمام دستگاه های پیرایشگر مو فارغ از برند و کارخانه تولیدکننده با نام دستگاه موزر شناخته میشوند

کمپانی موزر با بکارگیری از بروزترین تکنولوژی ها محصولات خود را تولید کرده

تا آنجا که توانسته بالاترین استانداردهای کیفیتی در دنیا را برای محصولات خود کسب نماید

در نظرسنجی های انجام شده این برند توانسته بالاترین سطح رضایتمندی در رسته کالایی خود را در جهان کسب کنند

مدل 0050-1400 به عنوان شناخته شده ترین محصول موزر در ایران می باشد

که در بین مردم ایران با نام مستعار 5 دنده شناخته میشود

 

خرید عمده ماشین اصلاح موزر آلمانی
خرید ماشین اصلاح موزر # سفارش عمده موزر # خرید عمده موزر

این محصول دارای 5 درجه تنظیم تیغه میباشد

که امکان پیرایش مو را در 6 اندازه برای شما فراهم میسازد

دستگاه مذکور دارای تیغه ها ی فولادی ( استیل ضد زنگ ) بوده که دارای طول عمر بالایی می باشد

ماشین ریش تراش یکی از محبوبترین و پرکاربردترین وسایل اقایان می باشد

که برای کوتاه کردن یا حالت دادن مو، ریش ، سیبیل و … استفاده می شود

ماشین ریش تراش در طرح ها و مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد

که برای خرید یک ریش تراش خوب باید ویژگی هایی زیر توجه داشت

1 ) جلوگیری از آسیب رساندن به پوست شما

2 ) استفاده راحت از آن

3 ) وزن و اندازه ای سبک تا دست شما به هنگام استفاده از آن خسته نشود

4 ) تعویض راحت تیغ ها

5 ) و…

ماشین صورت تراش و ریش تراش موزر ساخت شرکت موزر آلمان به دلیل طراحی چشمگیر و عملکرد فوق العاده، یکی از محبوب ترین و پر فروشترین ریش تراش و موزن دنیا است

این دستگاه مدل MOSER 1400-0050 دارای رنگ زرشکی، اصلاح برش مستقیم و تیغه های استیل ضد زنگ می باشد

و برای ایجاد خطوطی با تیغ و از بین بردن مو در اطراف و مکان های دشوار (مانند اطراف گوش، بینی، لب و… ) بسیار مناسب است

در حین تولید MOSER 1400 آزمایشات مختلفی انجام شده است که بالاترین درجه کیفیت و ایمنی را به شما تضمین می کند

موتور این موزر بسیار قدرتمند و دارای نوسان 6000 دور در دقیقه است

موزر دارای سیم می باشد که برای استفاده از ان باید آنرا به برق خانگی متصل کنید

و هم چنین حداکثر توان خروجی ان 10 وات است

ماشین صورت تراش و ریش تراش موزر مجهز به اهرم تنظیم ارتفاع است

و می تواند اندازه ی اصلاح 0/1 تا 3 میلی متر داشته باشد

این محصول دارای یک شانه ( اندازه شانه ها 1 میلی متر است ) می باشد

که به صورت کشویی روی تیغه قرار می گیرد

و موهای بلند را اصلاح می کند

و دارای طول اصلاح 4/5 میلی متر است

سفارش عمده موزر آلمانی
خرید ماشین اصلاح موزر # سفارش عمده موزر # خرید عمده موزر

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 499 تومان با یک سال گارانتی

ب ) درجه دو 320 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 215 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

منبع: https://shavermall.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b1-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/



:: برچسب‌ها: موزر ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()